Aktualizacja danych kontaktowych Członków IFR

Drodzy Rodzinni,

Zgodnie z planem działań przeprowadzamy aktualizację danych kontaktowychCzłonków IFR. Celem kampanii jest usprawnienie komunikacji w ramach naszej organizacji, skuteczniejsze przekazywanie ważnych informacji nt. spraw organizacyjnych, wydarzeń i projektów realizowanych przez IFR oraz zwiększenie „docieralności” regularnych Newsletterów IFR. W ramach aktualizacji bazy kontaktowej przygotowaliśmy krótki formularz Google (dostępny poniżej).

 

FORMULARZ AKTUALIZACJI DANYCH

Bardzo prosimy starannie wypełnić wszystkie zawarte pola (nie zajmie to więcej niż 5 minut!)

Aktualizację danych kontaktowych prosimy potraktować PRIORYTETOWO, gdyż jest to bardzo ważne dla sprawnej działalności naszego Stowarzyszenia!

 

KILKA UWAG
  • Każdy Członek IFR wypełnienia formularz osobno. W przypadku aktualizacji przez jedną osobę danych kilku członków rodziny (będących Członkami IFR) – prosimy o ponowne wypełnienie formularza.
  • W polu „e-mail” prosimy podać indywidualny i niepowtarzalny adres mailowy – tzn. prosimy nie podawać adresów ogólnych typu biuro@mojafirma.pl, gdyż mailingi są głównym środkiem komunikacji z Członkami Stowarzyszenia i musimy mieć pewność, że ważne informacje docierają do adresatów.
  • Dane kontaktowe zebrane w ramach aktualizacji bazy IFR będą wykorzystywane wyłącznie w celach realizacji działań statutowych Stowarzyszenia, informowania o aktywnościach IFR oraz przekazywania informacji dotyczących bieżącej działalności. W każdym przypadku dane kontaktowe udostępniane będą ich właścicielom lub gdy wymaga tego obowiązujące prawo.

Przypominamy również o uregulowaniu składek członkowskich za rok 2018 oraz lata poprzednie.

W razie pytań lub wątpliwości z tym związanych prosimy o kontakt z
Biurem Stowarzyszenia IFR: sekretariat@firmyrodzinne.pl | +48 667 755 766