Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

U progu zmian 2020

25 lutego g. 09:30 - 16:30

 

Czy współpraca firm rodzinnych z interim managerami jest możliwa? W dyskusji o relacjach firm rodzinnych z managerami zewnętrznymi niezwykle istotny jest głos właśnie przedsiębiorców. Dlatego zaangażowaliśmy się w organizowane przez naszych partnerów z Stowarzyszenie Interim Managers spotkanie pn. Firmy rodzinne u progu zmian 2020. W imieniu naszego Stowarzyszenia udział weźmie Tomasz Budziak (wiceprezes zarządu IFR), który zabierze głos w debacie pn. “Czy firmy rodzinne będą korzystać z usług interim managerów?”.

Wydarzenie odbędzie się w wtorek 25 lutego o godz. 9:30-16:15 w Ogrodach Innowacji Orange (Warszawa, Al. Jerozolimskie 160)

Firmy rodzinne są dumne i nieufne. Przetrwały i urosły w środowisku, w którym ciężką pracą i odwagą codziennie walczy się o swoje. Pomimo takiej genezy, coraz częściej pojawiają się oznaki, że firmy rodzinne potrzebują pomocy. Otoczenie rynkowe zmienia się, stawiając coraz wyższe wymagania sprawności biznesowej. To co było dotychczas normą, przestaje wystarczać. Rozwój firm się zatrzymuje. Obroty i zyski stają w miejscu lub kurczą się.

Spotkanie jest kontynuacją niezwykle ważnego wątku z X Konferencji SIM, dotyczącego realizacji projektów interim management w firmach rodzinnych i właścicielskich. Trudne i złożone wyzwania w kontekście ogromnej nieufności wspomnianych firm wobec managerów z zewnątrz a jednocześnie mierzących się z wyzwaniami, które często takiego zewnętrznego wsparcia wymagają. Podczas tej konferencji zaplanowano warsztat, dyskusję oraz studia przypadków ze zrealizowanych projektów. Praktycy – praktykom przekażą wiedzę i doświadczenia ze swojej działalności biznesowej. Dla wszystkich zainteresowanych rozwijaniem własnej kariery w formule interim management oraz dla tych, którzy z usług interim management chcą korzystać w swoich firmach. Hasłem przewodnim spotkania są “Firmy rodzinne i właścicielskie u progu zmian 2020”.

Podczas wydarzenie eksperci odpowiedzą na dwa główne pytania:

  • Jak budować relacje z firmami rodzinnymi i właścicielskimi i z powodzeniem realizować w nich projekty interim management?
  • Jak skutecznie wspierać te firmy w rozwoju, procesach sukcesji i profesjonalizacji biznesu?

Szczegółowa agenda spotkania dostępna na tej stronie.

REJESTRACJA

Przy okazji zapraszamy do udziału w badaniu dot. przeszkód we współpracy pomiędzy firmą rodzinną, a interim managerem:

ANKIETA

Serdecznie zapraszamy!

Szczegóły

Data:
25 lutego
Czas:
09:30 - 16:30
Wydarzenie kategoria:

Organizator

Stowarzyszenie Interim Managers
Telefon:
22 50 234 70
Email:
kontakt@stowarzyszenieim.org
Strona internetowa:
stowarzyszenieim.org

Miejsce

Ogrody Innowacji Orange
Al. Jerozolimskie 160
Warszawa, 02-326 Polska
+ Google Map