- This event has passed.
Marketing Automation
30 sierpnia 2022 g. 11:00 - 12:30
Zastanawiasz się, czy w Twojej firmie sprawdzi się system marketing automation? A może Ciebie już nie trzeba przekonywać, ale potrzebujesz argumentów dla zarządu lub właścicieli firmy? A może korzystacie już z marketing automation, ale jakoś nie widać efektów?
Weź udział w kolejnym webinarium IFR podczas którego Łukasz Kosuniak (CEO w firmie Grow Consulting, ekspert marketingu B2B, wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant) opowie jak mądrze i skutecznie stawiać pierwsze kroki w automatyzacji marketingu. Webinarium odbędzie się we wtorek 30 sierpnia w godz. 11:00-12:30. Moderować wydarzenie będzie Mariola Grodnicka – dyrektor generalna IFR.
WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM |
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF] |
Podczas webinarium dowiesz się, między innymi:
- Jakie korzyści daje stosowanie automatyzacji marketingu nawet w małej firmie?
- Jakie są możliwości współczesnych systemów marketing automation?
- Jak w praktyce B2B wykorzystać automatyzację marketingu?
- Jak dobrać odpowiednie narzędzie?
- Jak przygotować się do wdrożenia marketing automation?
Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium. Transmisja on-line odbędzie się na platformie ClickMeeting. Po wystąpieniu prelegentów przewidziana jest także sesja pytań i odpowiedzi.
Do usłyszenia!
PROWADZĄCY |
Łukasz Kosuniak – jest CEO oraz Head of Consulting w firmie Grow Consulting. Praktyk, wieloletni manager marketingu B2B (Samsung, Microsoft). Wyprodukował ponad 200 webinariów szkoleniowych, sprzedażowych i marketingowych w sektorze B2B. Przeszkolił ponad 3 tysiące sprzedawców i marketerów B2B. Obecnie wspiera firmy w opracowaniu i realizacji skutecznej strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi digital marketingu takich jak Marketing Automation, Social Selling, Sales Enablement. Autor książek „ABC Marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, „B2B Marketing from the classroom to the boardroom”. Publikuje w wydawnictwach profesjonalnych min: MIT Sloan Management Review Polska, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Magazyn Online Marketing. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant.