Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki koncentracji działań

27 stycznia g. 11:00 - 12:30


Wciąż niepewne czasy są okresem decyzji. Wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie jednak sprawy, jak skutecznie można wykorzystywać potencjał swojej sprzedaży. Zrealizowane podczas pandemii wśród przedsiębiorców badania 4Results pokazują, że jedną z wiodących strategii firm jest obecnie koncentracja na głównych (“core’owych”) markach i produktach, których wartość w trudnej sytuacji oceniają najwyżej. Żeby to zrobić, trzeba jednak umiejętnie zarządzić ofertą – uporządkować swoje produkty i usługi, aby uzyskać maksymalny zwrot ze sprzedaży i nakładów przeznaczonych na promocję.


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

Zapraszamy na kolejne webinarium IFR organizowane wspólnie z firmą doradczą 4Results pt. “Focus on core: Jak zwiększyć sprzedaż dzięki koncentracji działań?“, które odbędzie się w środę 27 stycznia o godz. 11:00-12:30. Poprowadzi je Michał Paradowski – wiceprezes zarządu, partner i współwłaściciel 4Results. Moderować wydarzenie będzie Krzysztof Ogorzałek – członek zarządu IFR.

Podczas webinarium otrzymasz praktyczne wskazówki i rekomendacje:

  • Dlaczego skupiając się dziś BARDZIEJ, lepiej wykorzystasz potencjał sprzedaży?
  • Jak w praktyce stosować “Model Jeża”?
  • Jak optymalizować sprzedaż poprzez podejście Rate of Sales?

Pamiętaj: jutro zwyciężą firmy, które dziś coś robią źle i… już o tym wiedzą!

Udział w webinarium jest jak zawsze bezpłatny. Wszyscy uczestnicy będą mogli na żywo zadawać pytania. Transmisja online odbędzie się przez platformę Clickmeeting.

Serdecznie zachęcamy do udziału!

 

PROWADZĄCY

Michał Paradowski – wiceprezes zarządu, partner i współwłaściciel 4Results. W 4results odpowiada za obszar usług doskonalenia sprzedaży i marketingu. Poza rozwojem oferty zarządza również projektami. Głównym zadaniem jest udzielenie Klientom możliwie pełnego wsparcia w jednym z najważniejszych obszarów ich działalności – sprzedaży i marketingu. Angażuje się na poziomie strategii, z czego wynikają konkretne zalecenia i działania dla wszystkich poziomów organizacji. Kształtuje m.in. strategie w oparciu o podejście „Focus on Core”. Zależnie od sytuacji Klienta działa w zakresie szerokim, strategicznym lub koncentruje się na wyselekcjonowanych zagadnieniach, które wymagają usprawnienia lub zmiany. Ukończył SGH, kierunki: Zarządzanie i Marketing, Finanse i Bankowość; Tilburg University w Holandii: Strategic Management oraz Podyplomowe Studium Zarządzania Projektami. Więcej…

Szczegóły

Data:
27 stycznia
Czas:
11:00 - 12:30
Wydarzenie kategoria:

Organizator

Inicjatywa Firm Rodzinnych
Telefon:
+48 667 755 766
Email:
sekretariat@firmyrodzinne.pl
Strona internetowa:
firmyrodzinne.pl