Wdrożenie strategii a profesjonalizacja firmy rodzinnej
7 listopada g. 11:00 - 12:30
Zapraszamy wszystkich przedsiębiorców na webinarium IFR, w trakcie którego omówimy kluczowe aspekty wdrażania strategii w firmach i jej wpływu na profesjonalizacje.
Wraz z rozwojem firm rodzinnych, profesjonalizacja staje się kluczowym elementem ich dalszego sukcesu. Podczas nadchodzącego webinarium Michał Kot (Doradca strategiczny Inventity Foundation) przybliży uczestnikom, dlaczego efektywne wdrożenie strategii jest podstawą długofalowej profesjonalizacji przedsiębiorstwa. Bez względu na obrany kierunek rozwoju – sukcesja, komercjalizacja czy sprzedaż aktywów – proces ten pozwala rodzinnej firmie na dostosowanie się do wyzwań rynkowych i trwałe wzmocnienie swojej pozycji.
Webinarium skoncentruje się na wyzwaniach związanych z procesem planowania strategicznego w kontekście firm rodzinnych. Dowiesz się, jak wykorzystać odpowiednie narzędzia i metody, aby zoptymalizować ten proces, bez zakłócania codziennych działań operacyjnych i przy jednoczesnym zwiększeniu skuteczności wdrożenia.
Webinarium pt. “W jaki sposób wdrożenie strategii może pomóc w profesjonalizacji firmy rodzinnej” odbędzie się w dniu 7 listopada 2024 roku w godzinach 11:00-12:30. Bedzie to już piąte spotkanie przygotowane wspólnie z Inventity Foundation (Partner Strategiczny Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych).
Ten webinar to doskonała okazja, by lepiej zrozumieć, jak strategia może stać się kluczem do długofalowego rozwoju Twojej firmy rodzinnej!
Dołącz do nas, aby zdobyć cenne wskazówki i inspiracje.
WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM |
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF] |
Transmisja on-line odbędzie się na platformie ClickMeeting. Po wystąpieniu przewidziana jest także sesja pytań i odpowiedzi.
PROWADZĄCY |
Michał Kot – jest doświadczonym menedżerem, który łączy dobrą znajomość trendów i procesów społecznych ze szczególnym uwzględnieniem rozumienia potrzeb klientów oraz umiejętnością interpretacji danych liczbowych i wyciągania z nich wniosków. Posiada 18 lat doświadczenia biznesowego w obszarach telekomunikacji, IT, sprzedaży i marketingu, a także badań rynku. Przez 13 lat był związany z Polkomtel SA, gdzie między innymi:
Współtworzył metodologię analizy rentowności klientów, segmentów i kanałów sprzedaży na nowo powstającym rynku telefonii mobilnej w Polsce. Odpowiadał za rozwój rynku MVNO, budując wiele nowych modeli biznesowych, co doprowadziło do zdobycia i utrzymania pozycji lidera rynku MVNO w Polsce. Budował podstawy nowych linii biznesowych, opartych o wiedzę na temat klientów.
Jako członek Zarządu PGE Systemy SA, rozwijał CUW ICT w największej grupie energetycznej w Polsce, doprowadzając do jej „projektowania” oraz opomiarowania procesów usługowych dla całej grupy kapitałowej. Odpowiadał również między innymi za obszary cyberbezpieczeństwa, zapewnienia jakości procesów, rozwój systemów i aplikacji, cyfryzację.
Przez ostatnie 2 lata zbudował Instytut POKOLENIA, najbardziej rozpoznawalny polski think tank demograficzno-społeczny, tworząc profesjonalny zespół i fundamenty sprawnie działającej organizacji. Jest Certyfikowanym Doradcą GROWING PAINS STRATEGY®