Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Webinarium LCK #25

14 maja g. 11:00 - 12:30

Zapraszamy na webinarium poświęcone ochronie i bezpieczeństwu firm w okresie kryzysu gospodarczego, które organizujemy we współpracy z naszym partnerem strategicznym – Agencją RECEVENT, wraz z Kancelarią Bezpieczeństwa AMODEUS, specjalizującą się w inteligentnych rozwiązaniach z dziedziny ochrony i bezpieczeństwa organizacji.


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

Webinarium prowadzić będą Robert Dąbrowski (CEO RECEVENT) oraz Robert Pajek (CSO AMODEUS). Moderatorem spotkania będzie Tomasz Budziak (wiceprezes zarządu IFR). Webinarium organizowane jest w ramach projektu tworzenia Lokalnych Centrum Kompetencji Rozwoju Firm Rodzinnych #LCK.

W czasie webinarium dowiedzą się Państwo m.in.: jak zminimalizować koszty ochrony nawet o 50%, przy jednoczesnym podniesieniu jej skuteczności i efektywności, a także jak przygotować się do zagrożeń dla funkcjonowania firmy, które mogą wystąpić podczas samej pandemii i po jej zakończeniu. Szeroko rozumiane bezpieczeństwo pełni w tym przypadku funkcję wspomagającą, ale niekiedy również decydującą o sukcesie lub porażce, o zysku lub stracie i wreszcie o rozwoju bądź upadku danego przedsiębiorcy.

Uczestnicy webinarium będą mogli na żywo zadawać pytania prowadzącym oraz otrzymywać odpowiedzi. Transmisja online odbędzie się przez platformę Clickmeeting.

Serdecznie zapraszamy do udziału!

PROWADZĄCY

Robert Dąbrowski – prezes zarządu i założyciel rodzinnej agencji RECEVENT Sp. z o.o. Specjalista z zakresu marketingu bezpośredniego i innowator technologii wykorzystywanych w reklamie zewnętrznej. Wprowadził na rynek aplikację do zarządzania wyklejaniem tablic oraz raportowania wykonanych montaży. Wdraża i promuje ekologiczne rozwiązania w reklamie zewnętrznej. Uruchomił pierwszą w Polsce ekologiczną drukarnię wielkoformatową dedykowaną do druku na BBS, obecnie prowadzi prace zmierzające do wyeliminowania toksycznych odpadów z produkcji plakatów wielkoformatowych.

Robert Pajek – specjalista w zakresie bezpieczeństwa, absolwent Akademii Obrony Narodowej w Warszawie. Wykładowca i instruktor strzelectwa, posiadający kilkuletnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania bezpieczeństwem instytucji i firm prywatnych. Projektuje, wdraża i certyfikuje zintegrowane systemy bezpieczeństwa. Prywatnie zapalony miłośnik snowboardu.


#LCK – to projekt dedykowany przedsiębiorstwom rodzinnym. Celem tej inicjatywy jest wspieranie firm w rozwijaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej. Projekt oferuje przedsiębiorcom rodzinnym bezpłatne seminaria, webinaria, indywidualne usługi doradcze oraz bazę wiedzy zawierającą artykuły, raporty i materiały wideo na portalu: www.firmyrodzinne.eu


*Realizacja zadania współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020, projekt pt. „Tworzenie systemu sieciowego wsparcia przedsiębiorczości rodzinnej – lokalne centra kompetencji rozwoju firm rodzinnych”

Szczegóły

Data:
14 maja
Czas:
11:00 - 12:30
Wydarzenie kategoria:

Organizator

Inicjatywa Firm Rodzinnych
Telefon:
+48 667 755 766
Email:
sekretariat@firmyrodzinne.pl
Strona internetowa:
firmyrodzinne.pl