9 grudnia 2015 roku odbyła się konferencja „Firmy rodzinne – szanse i wyzwania” zamykająca projekt Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych pod nazwą „Firmy rodzinne 2″.
To już drugi projekt Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz naszego Stowarszyszenia wspierający rozwój firm rodzinnych. Dzięki działaniom PARP i partnerów projektu – stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych, Concordii Design i Uniwersytetu SWPS – firma rodzinna przestałą się kojarzyć z mało profesjonalnym sposobem działania. Firma rodzinna stała się marką.
Podczas konferencji zastanawiano się, co dalej z ruchem firm rodzinnych, jak wykorzystać potencjał wszystkich podmiotów, działających na rzecz firm rodzinnych, by budować kapitał społeczny i wspierać rozwój przedsiębiorczości. Zaprezentowano też metodologię, zgodnie z którą realizowane były działania w projekcie, a uczestnicy projektu podzielili się swoimi refleksjami i przemyśleniami.
Konferencja była również okazją do zaprezentowania publikacji powstałej w ramach projektu „Firma rodzinna. Opowieści polskich przedsiębiorców”, stanowiącej zbiór historii powstania i rozwoju firm uczestników projektu.
Więcej informacji:
Galeria: