Webinarium LCK #19 | Zarządzanie płynnością finansową firmy – jakie rozwiązania sprawdzają się w kryzysie?

Skutki pandemii koronawirusa uderzają w polskie przedsiębiorstwa niezależnie od branży, w jakiej działają. To ogromne wyzwanie dla biznesu w kontekście zarządzania ryzykiem, w tym ryzykiem płynności finansowej. Podczas #19 webinarium w ramach projektu tworzenia Lokalnych Centrum Kompetencji Rozwoju Firm Rodzinnych #LCK porozmawiamy o tym, na jakich obszarach zarządzania finansami należy się skupić, jak zarządzać firmą oraz jakie decyzje należy podejmować, aby zminimalizować skutki pogorszenia kondycji finansowej. Przedstawimy również korzyści, jakie niesie współpraca z inwestorem finansowym.

  • Temat: Zarządzanie płynnością finansową firmy – jakie rozwiązania sprawdzają się w kryzysie?
  • Termin: 14 kwietnia 2020 roku o godz. 11:00-12:30

Serdecznie zapraszamy na nasze kolejne webinarium organizowane we współprace z firmą doradczą JP Weber. Finansowe aspekty zarządzania firmą rodzinną przedstawią: Piotr Miednik (Director CFO Advisory w JP Weber) oraz Piotr Kucharczyk (CFA, Director w JP Weber). Webinarium poprowadzi Tomasz Budziak (wiceprezes zarządu IFR). Poruszone zostaną m.in. następujące kwestie:

  • Kryzys i jego fazy oraz inicjatywy wspierające przedsiębiorcę
  • Jak obecnie zarządzać płynnością finansową w kontekście należności, zobowiązań i zapasów
  • Jak podejść do ograniczania ryzyka w bieżącej sytuacji (waluty, covenanty, poręczenia i gwarancje)
  • Tygodniowy plan biznesowy, jako narzędzie do monitorowania różnych scenariuszy wydarzeń w firmie
  • Pozyskanie inwestora finansowego sposobem na rozwój firmy w dobie pandemii COVID-19
  • Jakie informacje i narzędzia są potrzebne w spółce w celu skutecznego pozyskania inwestora?
PROWADZĄCY

Piotr Miednik – Director i CFO, Advisory w JP Weber. Piotr posiada 14-letnie doświadczenie w obszarze finansów. Jako były CFO, realizuje projekty doradcze mające na celu wsparcie Dyrektorów Finansowych. Zajmuje się optymalizacją procesów finansowych, wsparciem funkcji FP&A (raportowanie, budżetowanie, analizy), sprawozdawczością na IFRS, projektami M&A i post-merger integration, jak również doradztwie strategicznym. Specjalizuje się w transformacjach biznesowych, wdrożeniach nowych technologii oraz budowy nowoczesnych Departamentów z obszaru Finansowego (Agile Finance). Posiada certyfikat Kaizen Facilitator.

Piotr Kucharczyk – CFA, Director w JP Weber. Piotr jest członkiem zespołu Doradztwa Transakcyjnego oraz M&A. Zajmuje się procesami fuzji i przejęć, pozyskiwaniem wsparcia kapitałowego oraz wycenami przedsiębiorstw. Swoje ponad 10-letnie doświadczenie zdobywał realizując międzynarodowe oraz krajowe projekty dla spółek z sektora produkcyjnego, usługowego, farmaceutycznego oraz IT. W JP Weber jest członkiem interdyscyplinarnego zespołu Smart Tech, który dostarcza kompleksowe rozwiązania dla branży IT. Piotr ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu na specjalizacji inwestycje kapitałowe i strategie finansowe przedsiębiorstwa. Od 2015 roku posiada międzynarodowy tytuł CFA.

Serdecznie zapraszamy do udziału!

WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Rejestracja i bezpośredni odnośnik do webinarium na ClickMeeting
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

#LCK – to projekt dedykowany przedsiębiorstwom rodzinnym. Celem tej inicjatywy jest wspieranie firm w rozwijaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej. Projekt oferuje przedsiębiorcom rodzinnym bezpłatne seminaria, webinaria, indywidualne usługi doradcze oraz bazę wiedzy zawierającą artykuły, raporty i materiały wideo na portalu: www.firmyrodzinne.eu


*Realizacja zadania współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020, projekt pt. „Tworzenie systemu sieciowego wsparcia przedsiębiorczości rodzinnej – lokalne centra kompetencji rozwoju firm rodzinnych”