Jak marketing może wspierać sprzedawców B2B w 2021 roku | Webinarium IFR

Aktualne badania preferencji i zachowań zakupowych klientów biznesowych pokazują, że klienci coraz mniej czasu poświęcają na spotkania z handlowcami a coraz częściej informacje czerpią z treści dostępnych w Internecie. To spore wyzwanie dla handlowców B2B, którzy swoje procesy sprzedaży opierali głównie na spotkaniach i rozmowach. Z badania ankietowego Grow Poland wynika, że od kwietnia do listopada 2020 prawie dwukrotnie spadła ilość firm deklarujących samodzielną pracę handlowców jako źródło leadów. To sygnał, że należy jak najszybciej połączyć działania marketingowe i sprzedażowe w jeden proces.

Zapraszamy na kolejne wspólne webinarium IFR i Łukasza Kosuniaka (CEO w Grow Poland, ekspert marketingu B2B, wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant), które odbędzie się w czwartek 8 kwietnia w godz. 11:00-12:30. Moderować wydarzenie będzie Krzysztof Ogorzałek – członek zarządu IFR.


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

Podczas webinarium zaprezentujemy metody wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem technik i narzędzi marketingowych. Dowiesz się min:

  • Jak zbudować kompletny lejek marketingowo – sprzedażowy w B2B
  • Co współczesny handlowiec powinien wiedzieć o marketingu
  • Jakie kompetencje powinni nabyć handlowcy B2B w 2021 roku
  • Jakimi narzędziami powinni posługiwać się marketerzy, aby skutecznie wspierać handlowców
  • Jak ułożyć współpracę marketingu i sprzedaży B2B na partnerskich zasadach

Transmisja on-line odbędzie się na platformie ClickMeeting. Po wystąpieniu przewidziana jest także sesja pytań i odpowiedzi. Do usłyszenia!

Serdecznie zachęcamy do udziału!

PROWADZĄCY

Łukasz Kosuniak – jest CEO oraz Head of Consulting w firmie Grow Consulting. Praktyk, wieloletni manager marketingu B2B (Samsung, Microsoft). Wyprodukował ponad 200 webinariów szkoleniowych, sprzedażowych i marketingowych w sektorze B2B. Przeszkolił ponad 3 tysiące sprzedawców i marketerów B2B. Obecnie wspiera firmy w opracowaniu i realizacji skutecznej strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi digital marketingu takich jak Marketing Automation, Social Selling, Sales Enablement. Autor książek „ABC Marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, „B2B Marketing from the classroom to the boardroom”. Publikuje w wydawnictwach profesjonalnych min: MIT Sloan Management Review Polska, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Magazyn Online Marketing. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant.