Nagranie webinarium | Jak uruchomić potencjał młodych ludzi z Pokolenia Z w pracy i w biznesie?

Zamieszczamy nagranie czwartego wspólnego webinarium IFR z Inventity Foundation – Partnerem Strategicznym Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych, podczas którego zaprezentowaliśmy główne różnice w doświadczeniu, zaangażowaniu i podejściu do pracy pomiędzy młodymi a starszymi pracownikami firm. Skupiliśmy się szczególnie na niezwykle wysokim poziomie niezrozumienia pomiędzy starszym pokoleniem X oraz obecnym Z.

Na podstawie pogłębionych badań socjologicznych odpowiadaliśmy na pytanie jacy naprawdę są dzisiejsi najmłodsi pracownicy, czym różnią się od starszych kolegów i koleżanek. Szukaliśmy też odpowiedzi na pytanie: jak uruchomić ich naturalny potencjał i umiejętności, a jednocześnie ograniczyć wpływ problemów w komunikacji z dzisiejszymi dwudziestolatkami.

Następnie pokazaliśmy przykłady rozwiązań z obszaru kultury organizacyjnej oraz systemów zarządzania i systemów operacyjnych, które pozwalają połączyć doświadczenie osób mających za sobą kilkadziesiąt lat doświadczenia zawodowego z energią, empatią, otwartością na nowe technologie oraz szukaniem smart rozwiązań przedstawicieli najmłodszego pokolenia wchodzącego właśnie na rynek pracy.

Webinarium pt. “Jak uruchomić potencjał młodych ludzi z Pokolenia Z (obecni dwudziestolatkowie) w pracy i w biznesie?” poprowadził dla Was Michał Kot (Doradca strategiczny Inventity Foundation).

Podczas spotkania omówiliśmy takie kwestie jak:

  • Pokolenie Z – liczby i fakty
  • Młodzi ludzie w pracy – mity i stereotypy
  • Obraz Pokolenia Z w świetle badań socjologicznych
  • Rekomendacje

Prezentację wyświetlaną podczas tego webinarium zamieszczamy dla Was poniżej. Znajdzieciej w niej także kontakt do naszego eksperta z Inventity Foundation oraz propozycje doskonałej lektury, omawiającej kwestie rozwoju firm rodzinnych.

Prezentacja – Jak uruchomić potencjał młodych ludzi z Pokolenia Z [PDF] Pobierz

Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za udział oraz aktywność! Zapraszamy także do udziału w kolejnych naszych webinariach: [Kalendarz]