Zapraszamy na webinarium poświęcone ochronie i bezpieczeństwu firm w okresie kryzysu gospodarczego, które organizujemy we współpracy z naszym partnerem strategicznym – Agencją RECEVENT, wraz z Kancelarią Bezpieczeństwa AMODEUS, specjalizującą się w inteligentnych rozwiązaniach z dziedziny ochrony i bezpieczeństwa organizacji.
WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM |
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF] |
Webinarium prowadzić będą Robert Dąbrowski (CEO RECEVENT) oraz Robert Pajek (CSO AMODEUS). Moderatorem spotkania będzie Tomasz Budziak (wiceprezes zarządu IFR). Webinarium organizowane jest w ramach projektu tworzenia Lokalnych Centrum Kompetencji Rozwoju Firm Rodzinnych #LCK.
- Temat: Jak skutecznie chronić firmę nie tylko w dobie kryzysu
- Termin: 14 maja 2020 roku o godz. 11:00-12:30
W czasie webinarium dowiedzą się Państwo m.in.: jak zminimalizować koszty ochrony nawet o 50%, przy jednoczesnym podniesieniu jej skuteczności i efektywności, a także jak przygotować się do zagrożeń dla funkcjonowania firmy, które mogą wystąpić podczas samej pandemii i po jej zakończeniu. Szeroko rozumiane bezpieczeństwo pełni w tym przypadku funkcję wspomagającą, ale niekiedy również decydującą o sukcesie lub porażce, o zysku lub stracie i wreszcie o rozwoju bądź upadku danego przedsiębiorcy.
Uczestnicy webinarium będą mogli na żywo zadawać pytania prowadzącym oraz otrzymywać odpowiedzi. Transmisja online odbędzie się przez platformę Clickmeeting.
Serdecznie zapraszamy do udziału!
PROWADZĄCY |
Robert Dąbrowski – prezes zarządu i założyciel rodzinnej agencji RECEVENT Sp. z o.o. Specjalista z zakresu marketingu bezpośredniego i innowator technologii wykorzystywanych w reklamie zewnętrznej. Wprowadził na rynek aplikację do zarządzania wyklejaniem tablic oraz raportowania wykonanych montaży. Wdraża i promuje ekologiczne rozwiązania w reklamie zewnętrznej. Uruchomił pierwszą w Polsce ekologiczną drukarnię wielkoformatową dedykowaną do druku na BBS, obecnie prowadzi prace zmierzające do wyeliminowania toksycznych odpadów z produkcji plakatów wielkoformatowych.
Robert Pajek – specjalista w zakresie bezpieczeństwa, absolwent Akademii Obrony Narodowej w Warszawie. Wykładowca i instruktor strzelectwa, posiadający kilkuletnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania bezpieczeństwem instytucji i firm prywatnych. Projektuje, wdraża i certyfikuje zintegrowane systemy bezpieczeństwa. Prywatnie zapalony miłośnik snowboardu.
#LCK – to projekt dedykowany przedsiębiorstwom rodzinnym. Celem tej inicjatywy jest wspieranie firm w rozwijaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej. Projekt oferuje przedsiębiorcom rodzinnym bezpłatne seminaria, webinaria, indywidualne usługi doradcze oraz bazę wiedzy zawierającą artykuły, raporty i materiały wideo na portalu: www.firmyrodzinne.eu
*Realizacja zadania współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020, projekt pt. „Tworzenie systemu sieciowego wsparcia przedsiębiorczości rodzinnej – lokalne centra kompetencji rozwoju firm rodzinnych”