Webinarium LCK #24 | Sprzedaż produktów i usług biznesowych w cyfrowym świecie

Klienci B2B pozyskują samodzielnie nawet do 70% informacji potrzebnych do podjęcia decyzji zakupowej. Obecna sytuacja jeszcze bardziej zwiększy ilość klientów, którzy samodzielnie się edukują. To spore wyzwanie dla wielu firm B2B, które opierały działania sprzedażowe głównie na spotkaniach bezpośrednich, targach czy konferencjach.


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

Zapraszamy na kolejne (już 24) webinarium LCK, które poprowadzi Łukasz Kosuniak – CEO w firmie Grow Consulting, ekspert marketingu B2B, wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant. Webinarium organizowane jest w ramach projektu tworzenia Lokalnych Centrum Kompetencji Rozwoju Firm Rodzinnych #LCK. Moderować je będzie Krzysztof Ogorzałek – członek zarządu IFR.

  • Temat: Sprzedaż produktów i usług biznesowych w cyfrowym świecie
  • Termin: 12 maja 2020 roku o godz. 11:00-12:30

Podczas webinarium przedstawimy przykłady skutecznego wsparcia sprzedaży, dzięki wykorzystaniu nowoczesnych, ale sprawdzonych w praktyce metod i narzędzi. Zaprezentujemy, w jaki sposób nawet mała firma, która nie posiada działu marketingu i wielkiego budżetu może pozyskiwać więcej leadów sprzedażowych dzięki umiejętnemu dzieleniu się wiedzą z potencjalnymi klientami. Podpowiemy też, jak dobrać odpowiednią strategię, metody i narzędzia do rozmiaru, charakteru działalności i modelu biznesowego.

Uczestnicy webinarium będą mogli na żywo zadawać pytania prowadzącym oraz otrzymywać odpowiedzi. Transmisja online odbędzie się przez platformę Clickmeeting.

Serdecznie zapraszamy do udziału!

PROWADZĄCY

Łukasz Kosuniak jest CEO oraz Head of Consulting w firmie Grow Consulting. Praktyk, wieloletni manager marketingu B2B (Samsung, Microsoft). Zarządzał pierwszym w Polsce samodzielnym wdrożeniem systemu marketing automation klasy korporacyjnej. Przeszkolił kilka tysięcy sprzedawców i marketerów B2B. Obecnie wspiera firmy w opracowaniu i realizacji skutecznej strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi digital marketingu takich jak Marketing Automation, Social Selling, Sales Enablement. Autor książki „ABC Marketingu B2B” i kilkudziesięciu branżowych publikacji z obszaru Marketingu B2B, Marketing Automation, Sales Enablement. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant.


#LCK – to projekt dedykowany przedsiębiorstwom rodzinnym. Celem tej inicjatywy jest wspieranie firm w rozwijaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej. Projekt oferuje przedsiębiorcom rodzinnym bezpłatne seminaria, webinaria, indywidualne usługi doradcze oraz bazę wiedzy zawierającą artykuły, raporty i materiały wideo na portalu: www.firmyrodzinne.eu


*Realizacja zadania współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020, projekt pt. „Tworzenie systemu sieciowego wsparcia przedsiębiorczości rodzinnej – lokalne centra kompetencji rozwoju firm rodzinnych”