Webinarium | Jak z „milczka” zrobić zaangażowanego pracownika? Komunikacja z pracownikami w firmie

Komunikacja z pracownikami wydaje się być oczywista. Przedsiębiorcy dostrzegają potrzebę jej uporządkowania, ale nie zawsze wiedzą, jak i od czego zacząć. Tymczasem rzetelna komunikacja wewnętrzna może decydować o sukcesie lub porażce firmy. Podczas webinarium przedstawimy przykłady dobrze skonstruowanej komunikacji, która motywuje i angażuje pracowników realnie wpływając na kondycję biznesu oraz sposoby na wdrożenie jej w firmie.


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

Webinarium poprowadzą eksperci firmy IC Mobile Internal Communication: Katarzyna Kryńska (ekspert ds. custom publishing) oraz Lidia Skrzyniecka (ekspert ds. komunikacji). Moderować je będzie Agata Hagno (członek zarządu IFR).

Uczestnicy webinarium będą mogli na żywo zadawać pytania. Transmisja online odbędzie się przez platformę Clickmeeting.

  • Temat: Jak z „milczka” zrobić zaangażowanego pracownika? Komunikacja z pracownikami w firmie
  • Termin: 30 czerwca 2020 roku (wtorek), godz. 11:00-12:30

Serdecznie zapraszamy do udziału!

PROWADZĄCY

Katarzyna Kryńska (IC Mobile), ekspert ds. custom publishing. Od ponad 15 lat tworzy czasopisma w modelach: IC, BtB i BtC. Odpowiada za przygotowanie spójnej strategii komunikacyjnej brandów. W komunikacji zawsze skupia się na Człowieku, zgodnie z koncepcją H2H. Tworzone przez nią projekty były wielokrotnie nagradzane podczas branżowych konkursów.

 

Lidia Skrzyniecka (IC Mobile), ekspert ds. komunikacji. Od 12 lat związana z mediami. Wcześniej jako dziennikarz, następnie wydawca internetowych serwisów informacyjnych, w końcu wykładowca akademicki i specjalista ds. PR. Od 7 lat zajmuje się custom publishing. Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej. Obecnie doradza firmom, jak budować komunikację wewnętrzną w wymiarze human to human.