Webinarium LCK #32 | Social selling – jak wykorzystać potencjał LinkedIn w pozyskiwaniu klientów biznesowych?

Drodzy przedsiębiorcy, serdecznie zapraszamy na praktyczne webinarium o wykorzystaniu potencjału sieci społecznościowych, a mianowicie LinkedIn w budowaniu marki, pozyskiwaniu kontaktów handlowych i konwersji ich na wartościowe leady sprzedażowe. Dołącz do nas i poznaj skuteczne metody pozyskiwania kontaktów biznesowych przy pomocy LinkedIn:

  • Dowiedz się jak przygotować handlowców i marketerów do pełnego wykorzystania potencjału LinkedIn
  • Poznaj przykłady skutecznego stosowania bezpłatnych i płatnych narzędzi LinkedIn
  • Skorzystaj ze sprawdzonych praktyk zwiększania widoczności Twojej firmy na platformach społecznościowych

32. webinarium LCK poprowadzi Łukasz Kosuniak – CEO w firmie Grow Poland, ekspert marketingu B2B, wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant. Moderować je będzie Krzysztof Ogorzałek– członek zarządu IFR. Webinarium organizowane jest w ramach projektu tworzenia Lokalnych Centrum Kompetencji Rozwoju Firm Rodzinnych #LCK.


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

Webinarium kierowane do osób zajmujących się sprzedażą, marketingiem i rozwojem firmy w obszarze B2B. Przedstawimy dobre praktyki zebrane podczas pracy z klientami wprowadzającymi nowoczesne metody wsparcia sprzedaży m.in. Social Selling. Pokażemy sprawdzone taktyki budowania sieci kontaktów oraz konwersji kontaktów na leady sprzedażowe. Omówimy również błędy, jakich warto unikać oraz narzędzia, jakimi warto się posługiwać w działaniach Social Selling. Uczestnicy webinarium będą mogli na żywo zadawać pytania. Transmisja online odbędzie się przez platformę Clickmeeting.

  • Temat: Social selling – jak wykorzystać potencjał LinkedIn w pozyskiwaniu klientów biznesowych?
  • Termin: 2 lipca 2020 roku (czwartek), godz. 11:00-12:30

Serdecznie zapraszamy do udziału!

PROWADZĄCY

Łukasz Kosuniak jest CEO oraz Head of Consulting w firmie Grow Consulting. Praktyk, wieloletni manager marketingu B2B (Samsung, Microsoft). Zarządzał pierwszym w Polsce samodzielnym wdrożeniem systemu marketing automation klasy korporacyjnej. Przeszkolił kilka tysięcy sprzedawców i marketerów B2B. Obecnie wspiera firmy w opracowaniu i realizacji skutecznej strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi digital marketingu takich jak Marketing Automation, Social Selling, Sales Enablement. Autor książki „ABC Marketingu B2B” i kilkudziesięciu branżowych publikacji z obszaru Marketingu B2B, Marketing Automation, Sales Enablement. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant.


#LCK – to projekt dedykowany przedsiębiorstwom rodzinnym. Celem tej inicjatywy jest wspieranie firm w rozwijaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej. Projekt oferuje przedsiębiorcom rodzinnym bezpłatne seminaria, webinaria, indywidualne usługi doradcze oraz bazę wiedzy zawierającą artykuły, raporty i materiały wideo na portalu: www.firmyrodzinne.eu


*Realizacja zadania współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020, projekt pt. „Tworzenie systemu sieciowego wsparcia przedsiębiorczości rodzinnej – lokalne centra kompetencji rozwoju firm rodzinnych”