Z przyjemnością publikujemy nagranie webinarium IFR pt. “3 etapy skalowania sprzedaży B2B przy pomocy marketingu”, które odbyło się 10 września br. Webinarium prowadził Łukasz Kosuniak – CEO w firmie Grow Poland, ekspert marketingu B2B, wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant. Moderował je Krzysztof Ogorzałek – Członek Zarządu IFR.
Podczas 35. webinarium LCK nasz ekspert przedstawił nowoczesną metodę skalowania sprzedaży opartą o 3 etapy tego procesu:
- Zanim dojdzie do kontaktu handlowego;
- Po kontakcie handlowym, a przed sprzedażą;
- Po sprzedaży, kiedy warto zadbać o zadowolenie klienta i procesowo podejść do zbierania referencji oraz case studies.
Zaprezentowano sprawdzone metody, które warto stosować na każdym z ww. etapów, aby skalować i zwiększać efektywność sprzedaży bez ponoszenia kosztów zwiększania zespołu sprzedażowego.
Poniżej znajdziecie nagranie YouTube, a także prezentację wyświetlaną podczas webinarium do pobrania w formacie PDF. Dla zainteresowanych załączamy także link do E-BOOKa poświęconego wykorzystaniu webinariów w biznesie.
Zachęcamy do oglądania!
Prezentacja – Skalowanie sprzedaży B2B [PDF] | Pobierz |
Zapraszamy także do udziału w kolejnych naszych webinariach: [Kalendarz]