Badania firmy Gartner dowodzą, że ponad 40% klientów B2B chciałoby kupować bez udziału handlowców. Być może wynika to z faktu, że klienci biznesowi są w połowie procesu zakupu, kiedy dochodzi do spotkania z handlowcem. Z drugiej strony klienci, którzy unikali handlowców o wiele częściej żałują decyzji zakupowej. Można powiedzieć, że klienci potrzebują handlowców, tylko o tym nie wiedzą. Okazuje się, że aby umiejętnie łączyć działania marketingowe i sprzedażowe, handlowcy powinni lepiej rozumieć marketing a marketerzy poznać realia sprzedaży.
Wspólnie z Łukaszem Kosuniakiem (CEO w firmie Grow Consulting, ekspert marketingu B2B, wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant) w czwartek 18 listopada o godz. 11:00 zapraszamy na webinarium, podczas którego poznacie 10 praktycznych zasad marketingu B2B, które bezpośrednio wpływają na produktywność handlowców. Moderować wydarzenie będzie Agata Hagno – członek zarządu IFR.
WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM |
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF] |
Podczas webinarium dowiesz się m.in.:
- Z jakimi typami handlowców klienci chcą mieć do czynienia, a jakich za wszelką cenę unikają?
- Czego handlowcy powinni oczekiwać od marketerów a czego marketerzy od sprzedawców?
- Dlaczego social selling bez treści zazwyczaj nie działa?
- Jak uwolnić 30% swojego czasu we współpracy z marketingiem?
- Czy handlowcy powinni oddawać leady marketingowi? – to nie błąd, wiemy, że zazwyczaj jest odwrotnie?
Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium. Transmisja on-line odbędzie się na platformie ClickMeeting. Po wystąpieniu prelegentów przewidziana jest także sesja pytań i odpowiedzi.
Serdecznie zachęcamy do udziału!
PROWADZĄCY |
Łukasz Kosuniak – jest CEO oraz Head of Consulting w firmie Grow Consulting. Praktyk, wieloletni manager marketingu B2B (Samsung, Microsoft). Wyprodukował ponad 200 webinariów szkoleniowych, sprzedażowych i marketingowych w sektorze B2B. Przeszkolił ponad 3 tysiące sprzedawców i marketerów B2B. Obecnie wspiera firmy w opracowaniu i realizacji skutecznej strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi digital marketingu takich jak Marketing Automation, Social Selling, Sales Enablement. Autor książek „ABC Marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, „B2B Marketing from the classroom to the boardroom”. Publikuje w wydawnictwach profesjonalnych min: MIT Sloan Management Review Polska, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Magazyn Online Marketing. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant.