Innowacje są siłą napędową firm, szczególnie w momencie kryzysu. Zwinne i otwarte na zmiany firmy wychodzą obronną ręką z trudnej sytuacji spowodowanej pandemią. Co najważniejsze innowacje nie muszą sprowadzać się wyłącznie do nowych technologii, startupów czy działalności B+R. W projektowaniu innowacji najważniejsze jest odejście od utartych schematów, dostrzeżenie szansy w zmieniającym się świecie i pozostanie blisko potrzeb klienta.
Wielu właścicieli firm zamyka w szufladzie swoje innowacyjne pomysły, a szkoda. To właśnie dzięki nim mamy szansę na osiąganie lepszych efektów – większej sprzedaży, wejście na nowe rynki lub “uodpornienie się” na zewnętrzne wstrząsy (np. działania konkurencji czy trendy makroekonomiczne).
O tym czy innowacja jest sposobem na trudne czasy podczas kolejnego webinarium IFR opowie Zuzanna Mikołajczyk (wizjonerka, innowatorka i strateg innowacji, założycielka Know.How.Match.). Wydarzenie odbędzie się 27 października 2022 roku w godz. 11:00-12:30, a moderować będzie Sebastian Margalski – członek zarządu IFR.
WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM |
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF] |
Ten webinar to czas poświęcony na spojrzenie z lotu ptaka na biznes – a ten nigdy nie jest stracony. Dobrze już dzisiaj rozumieć, jak firma może się zmienić w najbliższej przyszłości. A zmiana może przyjść szybciej niż nam się wydaje.
Podczas wydarzenia znajdziesz odpowiedź m.in. na następujące pytania:
- Jak poprzez innowacje można wykorzystać zewnętrzne zmiany na korzyść dla firmy?
- Na co należy zwrócić uwagę, aby nasza innowacja była zyskowna?
- Jak innowacja “uratowała” firmę rodzinną Mikomax Smart Office przed spadającą sprzedażą i coraz mocniejszą konkurencją?
Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium. Transmisja on-line odbędzie się na platformie ClickMeeting. Po wystąpieniu prelegentów przewidziana jest także sesja pytań i odpowiedzi.
Do usłyszenia!
PROWADZĄCA |
Zuzanna Mikołajczyk – wizjonerka, innowatorka i strateg innowacji. Założycielka Know.How.Match. – butikowej firmy doradczej, która wspiera liderów w projektowaniu i wdrażaniu innowacji. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w rodzinnej firmie Mikomax Smart Office, gdzie przez 10 lat pełniłam funkcję członka zarządu oraz dyrektora marketingu odpowiadającego za dwie globalne marki Mikomax Smart Office oraz Hushoffice. Byłam liderką w zespołach odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie innowacji w modelu biznesowym, strategii produktowej, marketingowej i sprzedażowej. Wprowadziłam na rynek innowacyjną markę Hushoffice, która znalazła się w TOP 2 na świecie w kategorii mebli akustycznych, a wdrożone przeze mnie innowacje przynosiły 4-krotnie wyższe marże.
Know.How.Match. – to butikowa firma doradcza, która przygotowuje małe i średnie przedsiębiorstwa do zaprojektowania i wdrożenia innowacji. Dzięki temu firmy zwiększają konkurencyjność, skalę działalności oraz zyski firmy. Know.How.Match. to również projekt edukacyjny, którego celem jest zainspirowanie przedsiębiorców do odważnego myślenia o swoim biznesie oraz przybliżenia tematyki rozwoju innowacji w firmie z praktycznej perspektywy. Zgodnie z myślą, że innowacje są dla każdego. Więcej na stronie: www.knowhowmatch.com