Innowacja sposobem na trudne czasy? | Webinarium IFR

Innowacje są siłą napędową firm, szczególnie w momencie kryzysu. Zwinne i otwarte na zmiany firmy wychodzą obronną ręką z trudnej sytuacji spowodowanej pandemią. Co najważniejsze innowacje nie muszą sprowadzać się wyłącznie do nowych technologii, startupów czy działalności B+R. W projektowaniu innowacji najważniejsze jest odejście od utartych schematów, dostrzeżenie szansy w zmieniającym się świecie i pozostanie blisko potrzeb klienta.

Wielu właścicieli firm zamyka w szufladzie swoje innowacyjne pomysły, a szkoda. To właśnie dzięki nim mamy szansę na osiąganie lepszych efektów – większej sprzedaży, wejście na nowe rynki lub “uodpornienie się” na zewnętrzne wstrząsy (np. działania konkurencji czy trendy makroekonomiczne).

O tym czy innowacja jest sposobem na trudne czasy podczas kolejnego webinarium IFR opowie Zuzanna Mikołajczyk (wizjonerka, innowatorka i strateg innowacji, założycielka Know.How.Match.). Wydarzenie odbędzie się 27 października 2022 roku w godz. 11:00-12:30, a moderować będzie Sebastian Margalski – członek zarządu IFR.


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

Ten webinar to czas poświęcony na spojrzenie z lotu ptaka na biznes – a ten nigdy nie jest stracony. Dobrze już dzisiaj rozumieć, jak firma może się zmienić w najbliższej przyszłości. A zmiana może przyjść szybciej niż nam się wydaje.

Podczas wydarzenia znajdziesz odpowiedź m.in. na następujące pytania:

  1. Jak poprzez innowacje można wykorzystać zewnętrzne zmiany na korzyść dla firmy?
  2. Na co należy zwrócić uwagę, aby nasza innowacja była zyskowna?
  3. Jak innowacja “uratowała” firmę rodzinną Mikomax Smart Office przed spadającą sprzedażą i coraz mocniejszą konkurencją?

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium. Transmisja on-line odbędzie się na platformie ClickMeeting. Po wystąpieniu prelegentów przewidziana jest także sesja pytań i odpowiedzi.

Do usłyszenia!

PROWADZĄCA

Zuzanna Mikołajczyk – wizjonerka, innowatorka i strateg innowacji. Założycielka Know.How.Match. – butikowej firmy doradczej, która wspiera liderów w projektowaniu i wdrażaniu innowacji. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w rodzinnej firmie Mikomax Smart Office, gdzie przez 10 lat pełniłam funkcję członka zarządu oraz dyrektora marketingu odpowiadającego za dwie globalne marki Mikomax Smart Office oraz Hushoffice. Byłam liderką w zespołach odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie innowacji w modelu biznesowym, strategii produktowej, marketingowej i sprzedażowej. Wprowadziłam na rynek innowacyjną markę Hushoffice, która znalazła się w TOP 2 na świecie w kategorii mebli akustycznych, a wdrożone przeze mnie innowacje przynosiły 4-krotnie wyższe marże.


Know.How.Match. – to butikowa firma doradcza, która przygotowuje małe i średnie przedsiębiorstwa do zaprojektowania i wdrożenia innowacji. Dzięki temu firmy zwiększają konkurencyjność, skalę działalności oraz zyski firmy. Know.How.Match. to również projekt edukacyjny, którego celem jest zainspirowanie przedsiębiorców do odważnego myślenia o swoim biznesie oraz przybliżenia tematyki rozwoju innowacji w firmie z praktycznej perspektywy. Zgodnie z myślą, że innowacje są dla każdego. Więcej na stronie: www.knowhowmatch.com