Innowacja to nie warsztat z kreatywności – jak zmienić kierunek rozwoju i zwiększyć przychody firmy? | Webinarium IFR

Potrzebujesz planu lub nowego impulsu, żeby zadbać o przyszłość Twojej firmy? Zastanawiasz się nad stworzeniem autorskiego produktu lub usługi? Szukasz pomysłu, który wniesie trochę świeżości i intrygi, coś o czym się pisze i mówi, co się świetnie sprzedaje i ulepsza Twoją firmę? Podejmowanie decyzji o zmianie kierunku rozwoju firmy lub poszukiwanie nowej odnogi biznesowej nie jest łatwe i wiąże się z szeregiem wyzwań, z których najtrudniejszym jest wprowadzenie tej zmiany. Ale skąd wiedzieć, że to jest TEN moment?

W tym miejscu znalazła się kilka lat temu rodzinna firma Mikomax Smart Office. Decyzja o stworzeniu nowej marki, która po 3 latach stała się globalnym TOP2 w swojej kategorii produktowej, okazała się przełomową w ich historii. Jak do tego doszło?

O tym podczas naszego kolejnego webinarium opowiedzą Zuzanna Mikołajczyk (współautorka tej zmiany, była członkini zarządu oraz dyrektor marketingu Mikomax Smart Office, wspózałożycielka Know.How.Match.) oraz Wojtek Ławniczak (strateg i doradca, CEO Very Human Services) – autorzy kursy tworzenia innowacji. Webinarium organizowane we współpracy z firmą ekspercką Know.How.Match. odbędzie się 7 kwietnia 2022 roku o godz. 11:00-12:30.


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

Zainspiruj się historią polskiej firmy, której “udało się” chociaż nie było łatwo. Poznaj historię zmiany kierunku rozwoju rodzinnej firmy Mikomax Smart Office oraz narzędzie, które wykorzystasz do autodiagnozy swojej sytuacji. Zapraszamy serdecznie – udział jest bezpłatny. Transmisja on-line odbędzie się na platformie ClickMeeting. Po wystąpieniu prelegentów przewidziana jest także sesja pytań i odpowiedzi. Do usłyszenia!

PROWADZĄCY

Zuzanna Mikołajczyk – była dyrektor marketingu i członek zarządu z ponad 10-letnim międzynarodowym doświadczeniem. Była odpowiedzialna za repozycjonowanie marki Mikomax Smart Office oraz tworzenie marki Hushoffice, która po 3 latach stała się globalnym TOP2 w swojej kategorii produktowej. Obecnie Innovation Advisor (doradca innowacji), założycielka i CEO firmy eksperckiej Know.How.Match., która wspiera firmy w przygotowaniu się do konkurowania w przyszłości. Zuzanna łączy swoje praktyczne doświadczenie, sprawdzone teorie oraz łatwe w użyciu narzędzia i adaptuje je do sytuacji, w której znajduje się klient. Autorka kwartalnego Subiektywnego Przeglądu Innowacji oraz Know.How.Match. Podcast.

Wojciech Ławniczak – Strateg, projektant, doradca, inwestor; CEO Very Human Services. Współpracuje z zarządami firm, organizacji i instytucji w obszarze strategii klientocentrycznych, modeli biznesowych i innowacji, inwestuje także w modelu venture design. Specjalizuje się w innowacjach w usługach i handlu. Jeden z najbardziej doświadczonych w Polsce projektantów usług i pionierów service design / thinking, doświadczony moderator procesów innowacyjnych. Pracował m.in. z  BNP Paribas, BMW, Carrefour, eobuwie, E.ON, Flowair, Hortimex, Inelo, Intermarche, Lafarge, mBank, Mikomax Smart Office, Nordzucker, Otodom, Santander, Souter Holdings, Vestas, Europejski Bank Inwestycyjny, PAIiIZ, MSZ, Europejska Agencja Obrony, Euro 2012.


Know.How.Match. jest partnerem stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych i wspiera właścicieli oraz osoby zarządzające w przygotowywaniu się do konkurowania w przyszłości, m.in. oferuje analizę pomysłów na produkt pod kątem modelu biznesowego czy trendów, pomaga znaleźć przyczynę niskiej sprzedaży nowo wprowadzonych produktów oraz prowadzi konsultacje w zakresie strategii i zarządzania innowacjami. Więcej na: www.knowhowmatch.com