Dlaczego lepiej abyśmy postrzegali swoją konkurencję jako przyjaciela? Po pierwsze nasz zespół pozostaje spokojny i skoncentrowany zamiast zestresowany, kiedy pojawi się nowy (dobry) produkt naszej konkurencji. Rzadko bywamy skuteczni, kiedy jesteśmy zdenerwowani. Po drugie będziemy od razu gotowi do podejmowania działań, które będą wspierać np. sprzedawców w obronie naszego produktu.
W imieniu naszych partnerów z Know.How.Match. zapraszamy na darmowy webinar 1 lutego o godz. 11:30 w trakcie którego w praktyczny sposób zostaną omówione 4 metody generowania pomysłów na podstawie działań konkurencji.
Przez 45-minut będzie można razem z prowadzącą – Zuzanną Mikołajczyk (innovation advisor, założycielka Know.How.Match., członek zarządu Mikomax Smart Office) przećwiczyć workbook gotowy do wykorzystania podczas spotkania z zespołem.
REJESTRACJA I SZCZEGÓŁY |
Zuzanna Mikołajczyk – była dyrektor marketingu i członek zarządu z ponad 10-letnim międzynarodowym doświadczeniem. Obecnie założycielka i CEO firmy eksperckiej Know.How.Match., która wspiera firmy w przygotowaniu się do konkurowania w przyszłości. Zuzanna łączy swoje praktyczne doświadczenie, sprawdzone teorie oraz łatwe w użyciu narzędzia i adaptuje je do sytuacji, w której znajduje się klient. Autorka kwartalnego Subiektywnego Przeglądu Innowacji oraz tygodniowego Know.How.Match. Podcast. Absolwentka studiów MBA na SDA Bocconi oraz ESADE, stale uczestnicząca w kursach Harvard Business School. Obecnie mieszka we Włoszech a prywatnie mama dwóch dziewczynek.
Know.How.Match. jest partnerem stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych i wspiera właścicieli oraz osoby zarządzające w przygotowywaniu się do konkurowania w przyszłości, m.in. oferuje analizę pomysłów na produkt pod kątem modelu biznesowego czy trendów, pomaga znaleźć przyczynę niskiej sprzedaży nowo wprowadzonych produktów oraz prowadzi konsultacje w zakresie strategii i zarządzania innowacjami. Więcej na: www.knowhowmatch.com