Poznaj i zrozum strategie, dzięki którym zwiększysz wartość swojego przedsiębiorstwa.
Za około 50% wartości przedsiębiorstwa odpowiada wartość marki. W wielu przypadkach ten odsetek jest znacznie większy. Przykładowo aktualna wartość rynkowa Tesli, producenta samochodów elektrycznych, jest na poziomie 830 miliardów dolarów, choć producent w zeszłym roku sprzedał 940 tysięcy aut.
Z kolei Toyota, która sprzedała ponad 10,5 miliona pojazdów, jest wyceniana na 229 miliardów dolarów, ponad trzykrotnie mniej, choć sprzedaje 11 razy więcej maszyn. I właśnie ta różnica wynika między innymi z działań marketingowych.
Co z tego wynika dla przedsiębiorców?
- Walter Landor powiedział, że „produkty powstają w fabryce, ale marki powstają w umyśle”.
- Zmienia się sposób wyceny przedsiębiorstw i dokonywania zakupów przez firmy, zwłaszcza w obszarze B2B.
- Pomijane dotychczas w firmach B2B działania marketingowe stają się niezbędnym elementem sprawnego procesu sprzedażyi są wartością dodaną firmy.
- Klienci zmienili przyzwyczajenia zakupowei 77% kupujących w kanale B2B kontaktuje się z handlowcem dopiero, gdy zrobi samodzielne rozeznanie kontrahenta.
- Klient rozpoczyna ścieżkę zakupową od uświadomienia sobie problemu i wyzwania jaki ma, następnie szuka możliwości rozwiązania, edukuje się w tym obszarze, dokonuje wyboru i dopiero dokonuje zakupu.
Zakres tematyczny szkolenia
Blok I – Budowa strategii
- Przegląd rynku i panujące trendy w sprzedaży i marketingu
- Strategia firmy a strategia marketingowa
- Etapy budowania strategii firmy
- Diagnoza strategiczna firmy
- Skuteczna strategia i taktyki – wybór strategii i jej ocena
Blok II – Wdrożenie strategii w przedsiębiorstwie
- Sprzedaż i marketing jako najważniejsze działy firmy
- Sposoby na skuteczne wdrożenie strategii w firmie
- Mapa strategii
- Mapa komunikacji
- Kaskadowanie celów
Weź udział w bezpłatnym szkoleniu, dowiedz się jak dopasować strategię do potrzeb rynku i zwiększyć wartość przedsiębiorstwa. Pobierz bezpłatny bilet na stronie poniżej.
WEŹ UDZIAŁ W SZKOLENIU |