Na początku listopada 2015 r. we współpracy z partnerem badawczym TNS Polska przeprowadzimy projekt, którego celem jest uzyskanie odpowiedzi na wiele istotnych pytań pojawiających się w środowisku firm rodzinnych.
Przedsiębiorstwa podkreślające swoją rodzinność z roku na rok stają się coraz bardziej liczącą się grupą zarówno na polu gospodarczym, jak i politycznym oraz społecznym. IFR, jako istotny reprezentant tego środowiska, chce możliwie jak najbardziej efektywnie pracować na rzecz wszystkich Rodzinnych.
W celu zaplanowania, a potem realizacji kolejnych działań nawiązaliśmy współpracę z TNS Polska – jedną z największych agencji badawczych w naszym kraju. Pierwszym krokiem będzie tu wspólne przeprowadzenie badań, które odpowiedzą na najważniejsze pytania, w tym m.in.:
- W jaki sposób reprezentować firmy rodzinne – politycznie, społecznie, gospodarczo?
- Jak wspomóc firmy rodzinne w rozwoju biznesu?
Jedno badanie zostanie skierowane do reprezentatywnej grupy Polaków, kolejne adresowane jest do właścicieli, założycieli oraz pracowników firm rodzinnych.
Już 3 listopada 2015 r. Odbiorcy naszego newslettera i członkowie IFR otrzymają oddzielnego maila z linkiem do ankiety. Zachęcamy do udziału w tym projekcie. Głos firm rodzinnych ma bowiem ogromne znaczenie, a wskazówki, które otrzymamy wykorzystamy w praktyce.
O efektach i wynikach badań będzie można przeczytać w naszych publikacjach.
Zapraszamy również na prezentację wyników badań, która odbędzie się podczas u-Rodzin 2015 w Opolu. Tam też odbędzie się sesja, podczas której specjaliści IFR i TNS Polska połączą siły, aby zachęcić przedsiębiorców do samodzielnych działań, mających na celu rozwój ich firm oraz zwiększenie znaczenia Rodzinnych w gospodarce (“Nie tylko intuicja! Jak budować konkurencyjność firmy rodzinnej na rynku? Praktyczne wskazówki.”; 28.11.2015; 14:30)
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W BADANIU.
O u-Rodzinach 2015: www.u-rodziny.pl
O TNS Polska: www.tnsglobal.pl