Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Kultura organizacji

6 maja 2021 g. 11:00 - 12:30


“Kultura organizacji działa jak magnes, który przyciąga do firmy i klientów, i pracowników, i pieniądze. W czasach, gdy wszystko można skopiować, to ona staje się wyróżnikiem gwarantującym firmie sukcesy.” – Eric G. Flamholz.

Kultura organizacji, nazywana osobowością firmy, kryje w sobie nie tylko wartości, idee czy marzenia właścicieli, ale też język, którego używają pracownicy firmy, wystrój biura, tradycje i rytuały, zasady, których należy przestrzegać. To coś niematerialnego i trudnego do ujęcia w ramy, jednocześnie tworzy swoiste DNA firmy, jest przysłowiową wisienką na torcie naszej usługi czy produktu. Firmy rodzinne charakteryzują się elementami kultury, które nie występują nigdzie indziej – swoistą determinację, zaangażowanie, siłę krwi, elastyczność, solidność, dumę, intuicyjność i wiele innych.

Kwestie te omówimy podczas kolejnego webinarium IFR pt. “Jak kultura organizacji i wartości służą wyróżnieniu firmy rodzinnej na rynku?”, które odbędzie się w czwartek 6 maja 2021 roku w godz. 11:00-12:30. Wydarzenie poprowadzi Agnieszka Olszewska-Benewiat – konsultant zarządzania, trener biznesu, praktyk Analizy Transakcyjnej w obszarze organizacji, coach zespołowy, mediator. Moderować webinarium będzie Agata Hagno – członek zarządu IFR, prezes w DPM Doradztwo Personalne.


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

Podczas webinarium dowiesz się:

  • Jak badać kulturę organizacji?
  • Jak sprawdzać, co w niej jest wzmacniające dla organizacji, a co szkodzi czy wprost – utrudnia rozwój?
  • Jak kultura określa klucz rekrutacji, adaptacji, wdrożenia, charakter pracowników, ale też procesy i strukturę firmy oraz przyszłość?
  • Jak ją zmieniać i wprowadzać nowe elementy?
  • Jaki jest aktualny stan badań i metod pracy z kulturą organizacji.

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium. Transmisja on-line odbędzie się na platformie ClickMeeting. Po wystąpieniu prelegentów przewidziana jest także sesja pytań i odpowiedzi.

Serdecznie zachęcamy do udziału!

PROWADZĄCA

Agnieszka Olszewska-Benewiat – konsultant zarządzania, trener biznesu, praktyk Analizy Transakcyjnej w obszarze organizacji, coach zespołowy, mediator. Trener i konsultant z wieloletnim doświadczeniem w obszarach handlowych, produkcyjnym i logistycznych (z zapleczem magazynowym). Od 2014 prowadzi własną działalność w zakresie audytów i wdrożeń systemów zarządzania przedsiębiorstwem; konsultacji, szkoleń i coachingu. Audytuje, a następnie opracowuje programy naprawcze lub rozwojowe w oparciu o myślenie systemowe i Analizę Transakcyjną (traktując organizację, jej kulturę, technologię, zasoby ludzkie jako całość) z naciskiem na stosowanie zagadnień z obszaru: zarządzania projektami, metodyki procesowej, zbierania i analizy danych, ciągłego doskonalenia, coachingu (indywidualnego i zespołowego). Specjalizuje się w przygotowywaniu organizacji do „wejścia rynkowego” (często firmy rodzinne w momencie przełomu rozwojowego).

Szczegóły

Data:
6 maja 2021
Godzina:
11:00 - 12:30
Kategoria Wydarzenie:

Organizator

Inicjatywa Firm Rodzinnych
Telefon:
+48 667 755 766
Adres e-mail:
sekretariat@firmyrodzinne.pl
Witryna internetowa:
firmyrodzinne.pl