Zapraszamy na #12 spotkanie Kawiarenki Krakowskiej, które odbędzie się w czwartek 10 czerwca o godz. 18:45. Naszymi gośćmi będą: Katarzyna Wierzbowska – przedsiębiorczyni społeczna, innowatorka społeczna, współzałożycielka i CEO Foster Clinic, Ewa Sobkiewicz – właścicielka firmy rodzinnej Salve Medica i prezes zarządu IFR oraz Bogna Sobkiewicz – sukcesorka w Salve Medica.
Porozmawiamy o przedsiębiorczych kobietach i ich drodze do sukcesu. Nasi goście podzielą się inspirującymi historiami ze swojej kariery zawodowej oraz cennym doświadczeniem, które z pewnością będą przydatne dla młodych kobiet zaczynających własne biznesy.
Postaramy również uzyskać się odpowiedź na następujące pytania:
- Jaka jest recepta na sukces?
- Co buduje przewagę kobiet w biznesie?
- Jak łączyć aktywność zawodową i rodzinną?
Moderować spotkanie tradycyjnie będzie Rafał Kunaszyk (Eurokreator). Wydarzenie odbędzie się na Zoom’ie. Serdecznie zachęcamy do udział Was i Waszych bliskich. Obiecujemy interesującą dyskusję!
ZAREJESTRUJ SIĘ |
Instrukcja udziału w webinarium przez Zoom [ANG] |
Od końca 2019 roku regularnie organizujemy webinaria IFR dla przedsiębiorców rodzinnych, managerów i wszystkich zainteresowanych zdobywaniem nowej wiedzy i rozbudowywaniem kompetencji zawodowych. Z doświadczenia pracy przy wydarzeniach online wyniknęło zapotrzebowanie nie tylko na tematy merytoryczne, ale także na networking i dyskusje w mniej formalnej atmosferze.
W odpowiedzi na tę potrzebę w grudniu ubiegłego roku uruchomiliśmy nowy format wydarzeń pod hasłem “Kawiarenka Krakowska”, naszymi gośćmi za każdym razem są: ekspert oraz przedsiębiorca rodzinny. Wspólnie z uczestnikami dyskutujemy i wymieniamy się pomysłami i opiniami na określony temat. Format, który sprawdził się w regionie przenosimy na poziom ogólnopolski. Od teraz co drugi czwartek zapraszamy na integrację z innymi przedsiębiorcami i managerami z całego kraju. Bądźcie z nami, bez względu na to, czy jesteście z Krakowa, Łodzi, Warszawy, Gdańska czy też z innego krańca Polski lub świata.
Spotkania odbywać się będą na platformie Zoom. Zachęcamy do udziału i śledzenia naszej strony www i profili w mediach społecznościowych.