Inicjatywa Firm Rodzinnych, Etykiety.pl Etigraf wraz z Api Folie Polska Sp. z o.o, zapraszają na II edycję konferencji „Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”, która odbędzie się podczas trwania targów Festiwal Marketingu w dniu 14 września 2017r., EXPO XXI w Warszawie.
Trendy konsumenckie pokazują, że zainteresowanie takimi markami rośnie, wraz ze wzrostem zamożności społeczeństwa. W odpowiedzi na te trendy pojawiają się na rynku marki „pseudo” premium, czyli posiadające tylko część elementów marki premium. Marki masowe również czerpią inspirację ze świata marek premium – oferując konsumentom bardziej ekskluzywny wizerunek, wykorzystując dostępne na rynku uszlachetnienia etykiet i opakowań.
Podczas kolejnej edycji Label Innovations bliżej przyjrzymy się konstrukcji marek premium, ich strategiom, designie graficznym oraz konsumentom je wybierającym. Poznasz historie marek, które osiągnęły sukces rynkowy i dowiesz się co stoi za tym sukcesem.
Będzie to doskonały moment na autodiagnozę własnej marki i wnioski.
To właśnie tutaj zaczerpniesz wiedzy i inspiracji od doświadczonych strategów marek i ekspertów od badań konsumenckich oraz masz szansę nawiązać cenne kontakty biznesowe.
Podczas najbliższego wydania konferencji zaprezentujemy również nowinki technologiczne, inspiracje graficzne w zakresie uszlachetnienia druku etykiet i opakowań, które skutecznie podkreślą wizerunek marki ekskluzywnej.
Podsumowując, podczas konferencji skupimy się na następujących zagadnieniach:
- konstrukcja marki Premium i jej strategia – czym różnią się od marki masowej?
- design w projektowaniu graficznym marki Premium
- co konsumenci najbardziej cenią w markach luksusowych?
- przedstawimy 7 historii marek, które odniosły sukces na rynku, dzięki zmianie wizerunku
- technologia druku i uszlachetnień w procesie budowania wizerunku marki luksusowej
Uruchomimy również pilotażową edycję programu „Brand Clinic – rzuć wyzwanie ekspertom od marek!”. Jeśli chciałbyś rozwinąć skrzydła swojej marce, potrzebujesz wsparcia ekspertów, pomysłów rozwojowych, potrzebujesz rewolucji w swojej firmie – koniecznie powinieneś wziąć udział w programie!
Sprawdź na: labelinnovations.pl
Informacje organizacyjne:
- Czas: 14 września 2017 (czwartek) w godzinach 10:00-15:00
- Miejsce: targi Festiwal Marketingu na terenie hali EXPO XXI w Warszawie, przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna B
- Rejestracja i sprzedaż biletów: www.labelinnovations.pl oraz www.bilety24.pl
- Cena biletu na konferencję: 199 zł netto. Możesz również nabyć bilet na konferencję wraz z pakietem materiałów rozszerzającymi merytorykę konferencji o storytelling. Szczegóły na www.labelinnovations.pl
- Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały konferencyjne; catering kawowy.
Konferencja skierowana jest do:
- właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,
- pracowników firm produkcyjnych z różnych branż używających etykiet na opakowaniach swoich produktów: Marketing Managerów, Dyrektorów Marketingu, Brand Managerów, Product Managerów, pracowników działów marketingu różnego szczebla, szefów sprzedaży i zakupów, Prezesów oraz Dyrektorów Zarządzających.
Prelekcje poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, badań rynku oraz wdrażania innowacji, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań. Nie tylko dowiesz się „co w trawie piszczy”, ale też jak wykorzystać te informacje w swojej działalności.
Harmonogram konferencji:
10:00-10:55 | Rejestracja i catering kawowy |
10:55-11:00 | Otwarcie konferencji |
11:00-11:45 | Nie można być w połowie premium… czyli o najważniejszej decyzji w życiu marki premium i jej konsekwencjach – Maciej Szroleta, Dyrektor Strategii w Albedo Marketing |
11:45-12:15 | Prezentacja wyników badania eyetracking’owego na wybranej marce produktowej – dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu |
12:15-12:45 | 7 historii marek z pola walki o design – Marek Rudek, Innovation Insights Director w Nielsen |
12:45-13:30 | Przerwa kawowa |
13:30-14:00 | Wymiar luksusu i prestiżu w świecie etykiet i opakowań – Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf |
14:00-14:45 | Między prestiżem a kiczem… granica dobrego smaku i wyrafinowania – David Peters, Creative Development Manager w API Group plc |
14:45-15:00 | Pytania do prelegentów oraz zebranie zgłoszeń do programu BRAND CLINIC – rzuć wyzwanie ekspertom od marek: zakończenie konferencji |
Patronami medialnymi konferencji są:
- Inicjatywa Firm Rodzinnych
- OOH Magazine
- portal Opakowania.biz
- Bilety24.pl
- Signs.pl
- kwartalnik “Ważenie, Dozowanie, Pakowanie”
- PIAP
- Marketer+
- biotechnologia.pl
- opakowania.com.pl
Osoba kontaktowa: Agnieszka Rudnicka (Koordynator ds. marketingu Etykiety.pl Etigraf)
M. +48 501 338 425, T. +48 44 725 11 11 wewn. 31
e-mail: [email protected]