27 i 28 października 2020 r. to daty, które w kalendarzu powinien mieć zapisane każdy, kto w dobie nowej normalności myśli poważnie o biznesie. Postaw na holistyczne podejście do pojawiających się trendów i innowacji, zostań uczestnikiem dwudniowego kongresu organizowanego w formule online i twórz z nami przyszłość biznesu!
Kryzys – przez przedsiębiorców odmieniany przez wszystkie przypadki – jeszcze kilka miesięcy temu zdawał się być (lub był) gwoździem do trumny wielu mikro- i makroprzedsiębiorstw. Dzisiaj, bogatsi o nowe doświadczenia i wiedzę uczymy się żyć w nowej, postcovidowej rzeczywistości. Coraz częściej szukamy odpowiedzi na pytanie: co dalej? W jaki sposób przeformułować model biznesowy przedsiębiorstwa tak, aby kolejne turbulencje nie zahamowały planów rozwoju? Z pomocą przychodzą międzynarodowi eksperci i polscy praktycy biznesu.
W Kongresie ICAN Management Review, który pokaże Ci jak wykorzystywać najnowsze trendy z pożytkiem dla Twojej organizacji wezmą udział m.in. Stephanie Woerner z MIT Sloan School of Management , Kursat Ozenc ze Stanford University, Yves Pigneur z University of Lausanne oraz Peter Schwartz z Salesforce. O dostarczenie konkretnej wiedzy i przydatnych narzędzi do podejmowania nowych wyzwań zadba również Rada Programowa magazynu „ICAN Management Review”, której członkami są praktycy biznesu, mogący pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu największymi polskimi przedsiębiorstwami i instytucjami.
Postaw na trendy, które pomogą Ci nie rozwinąć biznesowe skrzydła i dowiedz się:
- jak stworzyć kulturę organizacyjną nastawioną na innowacje, zwinność i stały rozwój;
- w jaki sposób stać się skutecznym liderem, na miarę nowej normalności;
- dlaczego wykorzystywanie nowych technologii (5G, sztuczna inteligencja, machine learning) to szansa na większy zysk i rozwój biznesu;
- skąd czerpać pomysły na opracowanie nowej strategii i modelu biznesowego, odpowiadających wyzwaniom teraźniejszości;
- co oznacza patriotyzm gospodarczy w praktyce, oraz jak wykorzystać jego siłę z pożytkiem dla Twojej organizacji.
W trakcie wydarzenia rozstrzygnięty zostanie również konkurs „Liderzy Jutra”, który ma na celu nagrodzenie Lidera, dającego podczas kryzysu przykład efektywnego zarządzania zmianą i wprowadzania innowacji w turbulentnych czasach.
Partnerem Strategicznym kongresu jest PKO Bank Polski, a w gronie Partnerów znajdują się również: Admind Branding&Consulting, Apator, BASF, Bene, Eventory, Fujitsu, Huawei, ICAS Poland, Inter Cars Fleet Services, Krajowa Izba Rozliczeniowa, Salesforce i T-Systems.