Marketing Automation w małej i średniej firmie – pierwsze kroki | Webinarium IFR

Zastanawiasz się, czy w Twojej firmie sprawdzi się system marketing automation? A może Ciebie już nie trzeba przekonywać, ale potrzebujesz argumentów dla zarządu lub właścicieli firmy? A może korzystacie już z marketing automation, ale jakoś nie widać efektów?

Weź udział w kolejnym webinarium IFR podczas którego Łukasz Kosuniak (CEO w firmie Grow Consulting, ekspert marketingu B2B, wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant) opowie jak mądrze i skutecznie stawiać pierwsze kroki w automatyzacji marketingu. Webinarium odbędzie się we wtorek 30 sierpnia w godz. 11:00-12:30. Moderować wydarzenie będzie Mariola Grodnicka – dyrektor generalna IFR.


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

Podczas webinarium dowiesz się, między innymi:

  • Jakie korzyści daje stosowanie automatyzacji marketingu nawet w małej firmie?
  • Jakie są możliwości współczesnych systemów marketing automation?
  • Jak w praktyce B2B wykorzystać automatyzację marketingu?
  • Jak dobrać odpowiednie narzędzie?
  • Jak przygotować się do wdrożenia marketing automation?

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium. Transmisja on-line odbędzie się na platformie ClickMeeting. Po wystąpieniu prelegentów przewidziana jest także sesja pytań i odpowiedzi.

Do usłyszenia!

PROWADZĄCY

Łukasz Kosuniak – jest CEO oraz Head of Consulting w firmie Grow Consulting. Praktyk, wieloletni manager marketingu B2B (Samsung, Microsoft). Wyprodukował ponad 200 webinariów szkoleniowych, sprzedażowych i marketingowych w sektorze B2B. Przeszkolił ponad 3 tysiące sprzedawców i marketerów B2B. Obecnie wspiera firmy w opracowaniu i realizacji skutecznej strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi digital marketingu takich jak Marketing Automation, Social Selling, Sales Enablement. Autor książek „ABC Marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, „B2B Marketing from the classroom to the boardroom”. Publikuje w wydawnictwach profesjonalnych min: MIT Sloan Management Review Polska, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Magazyn Online Marketing. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant.