Nowoczesna sprzedaż do Klientów B2B | Webinarium IFR

Zachowania zakupowe Klienta B2B na przestrzeni ostatnich kilku lat znacząco się zmieniły. Część z tych zmian wynikała z uwarunkowań gospodarczych oraz była efektem sytuacji na rynku. Pandemia, lockdown i ograniczone możliwości spotkań, kryzys gospodarczy, czy wojna w Ukrainie – to tylko kilka przykładów. Procesy transformacji firm nabrały tempa. Znacznie mniej jednak mówi się o transformacji Klienta i tym, jak zmieniły się jego nawyki zakupowe.

O tym jak sprzedawać klientom B2B dowiemy się podczas kolejnego webinarium organizowanego wspólnie z rodzinną firmą doradczą, członkiem naszego Stowarzyszenia – BUZZcenter. Wydarzenie odbędzie się 15 września 2022 roku w godz. 11:00-12:30, a poprowadzą je: Kamila Kierzek-Mechło (Dyrektor Zarządzający w BUZZcenter, ekspert marketingu i strategii) oraz Radosław Mechło (Dyrektor Operacyjny w BUZZcenter, ekspert marketingu i sprzedaży). Moderować webinarium będzie Sebastian Margalski – członek zarządu IFR.


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

Podczas webinarium porozmawiamy m.in. o tym:

  • Jak kupuje Klient w B2B?
  • Jak zweryfikować ścieżkę zakupową Klienta?
  • W jaki sposób dopasować naszą ofertę do potrzeb Klienta?
  • Jak realizować sprzedaż, by osiągać cele?

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium! Transmisja on-line odbędzie się na platformie ClickMeeting. Po wystąpieniu prelegentów przewidziana jest także sesja pytań i odpowiedzi.

PROWADZĄCY

Kamila Kierzek-Mechło – Ekspert marketingu i komunikacji, z ponad 15-letnim stażem w polskich i międzynarodowych organizacjach. Dyrektor Zarządzający i główny strateg w BUZZcenter. Doradza firmom z obszarów planowania marketingowego, budowy strategii i transformacji biznesu. Wykładowca akademicki. Wcześniej pracowała jako Dyrektor Marketingu ECN dla marki Euromaster w Grupie Michelin, Marketing Manager w Schneider Electric i AVIVA. Absolwentka elitarnego programu Diploma in Professional Marketing (The Chartered Institute of Marketing) oraz DIMAQ Proffesional. Autorka licznych poradników, dwóch blogów o marketingu i wielu publikacji m.in. dla: Social Media Manager, PR Manager, Online Manager oraz mówca podczas wystąpień branżowych. Fanka wykorzystania Social Media i nowoczesnych form komunikacji w biznesie.

Radosław Mechło – Ekspert w obszarze reklamy, sprzedaży i obsługi klienta. Specjalizuje się w budowaniu długofalowych relacji biznesowych opartych na współpracy i zaufaniu. Prowadził międzynarodowy dział marketingu w firmie Cloudity, wcześniej zajmował się opieką nad strategicznymi klientami w Ringier Axel Springer Polska, wydawcy takich tytułów jak Komputer Świat, Forbes, Newsweek a także właścicielem portalu Onet.pl. Posiada certyfikat DIMAQ Proffesional, potwierdzający najwyższe kwalifikacje w obszarze digital marketingu. Wiele lat spędził w agencji marketingu zintegrowanego, gdzie jako Dyrektor Zarządzający odpowiadał za całościowe działania marketingowe, w tym eventy dla polskich i światowych marek. Pracował między innymi dla: Giełdy Papierów Wartościowych, Makro Cash&Carry, Bakoma, Aviva, PKP Intercity, British American Tobacco, Orkla, Polpharma, HBO, Kulczyk Oil Ventures, GLS, Jaguar Land Rover, LOTOS Paliwa, Getin Noble Bank, Idea Bank, Jysk, Nest Bank, Orange, Plus, Polsat Cyfrowy, T-Mobile, Virgin Mobile, Żabka Polska, ING. Fan podróży backpakerskich, modelarstwa i lotnictwa.