Social Media w biznesie – jak budować firmową komunikację w mediach społecznościowych? | Webinarium IFR

Czy Twoja marka jest na Facebook lub LinkedIn? Jeśli tak, czy Twoje Social Media są zaplanowane, prowadzone na bieżąco, mają komunikat dostosowany do potencjalnych Klientów i czy osiągają zamierzony efekt? 90% ankietowanych klientów regularnie wykorzystuje media społecznościowe do kontaktu z marką, a 34,5% z nich przyznaje, że preferuje je bardziej niż telefon czy e-mail. Nie jest sztuką założenie firmowych kont w mediach społecznościowych i wrzucanie przypadkowych komunikatów. Wyzwaniem dla marek jest to, by ich konta regularnie komunikowały się z użytkownikami, budowały dobre relacje z odbiorcami i przekazywały ciekawe treści. A wszystko po to, by Twoja firma zarabiała.

Wspólnie z agencja marketingowo-doradczą BUZZcenter (firma rodzinna, członek IFR) zapraszamy na webinarium pt. “Social Media w biznesie – jak budować firmową komunikację w mediach społecznościowych?”, które odbędzie się 28 kwietnia 2022 roku w godz. 11:00-12:30.

Webinarium poprowadzą Kamila Kierzek-Mechło – Dyrektor Zarządzający w BUZZcenter, ekspert marketingu i strategii, Radosław Mechło – Dyrektor Operacyjny w BUZZcenter, ekspert marketingu i sprzedaży. Moderować je będzie Krzysztof Ogorzałek – członek IFR, sukcesor w firmie rodzinnej JMK Computerate.


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

Podczas tego webinaru dowiesz się:

  • W jaki sposób zaplanować obecność Twojej firmy w Social Mediach?
  • Czy faktycznie Social Media sprzedają?
  • Jakich błędów unikać, by Twoja marka odnosiła sukces w internecie?

Udział w webinarium jest jak zawsze bezpłatny. Wszyscy uczestnicy będą mogli na żywo zadawać pytania. Transmisja online odbędzie się przez platformę Clickmeeting. Serdecznie zachęcamy do udziału!

PROWADZĄCY

Kamila Kierzek-Mechło – Ekspert marketingu i komunikacji, z ponad 15-letnim stażem w polskich i międzynarodowych organizacjach. Dyrektor Zarządzający i główny strateg w BUZZcenter. Doradza firmom z obszarów planowania marketingowego, budowy strategii i transformacji biznesu. Wykładowca akademicki. Wcześniej pracowała jako Dyrektor Marketingu ECN dla marki Euromaster w Grupie Michelin, Marketing Manager w Schneider Electric i AVIVA. Absolwentka elitarnego programu Diploma in Professional Marketing (The Chartered Institute of Marketing) oraz DIMAQ Proffesional. Autorka licznych poradników, dwóch blogów o marketingu i wielu publikacji m.in. dla: Social Media Manager, PR Manager, Online Manager oraz mówca podczas wystąpień branżowych. Fanka wykorzystania Social Media i nowoczesnych form komunikacji w biznesie.

Radosław Mechło – Ekspert w obszarze reklamy, sprzedaży i obsługi klienta. Specjalizuje się w budowaniu długofalowych relacji biznesowych opartych na współpracy i zaufaniu. Prowadził międzynarodowy dział marketingu w firmie Cloudity, wcześniej zajmował się opieką nad strategicznymi klientami w Ringier Axel Springer Polska, wydawcy takich tytułów jak Komputer Świat, Forbes, Newsweek a także właścicielem portalu Onet.pl. Posiada certyfikat DIMAQ Proffesional, potwierdzajacy najwysze kwalifikacje w obszarze digital marketingu. Wiele lat spędził w agencji marketingu zintegrowanego, gdzie jako Dyrektor Zarządzający odpowiadał za całościowe działania marketingowe, w tym eventy dla polskich i światowych marek. Pracował między innymi dla: Giełdy Papierów Wartościowych, Makro Cash&Carry, Bakoma, Aviva, PKP Intercity, British American Tobacco, Orkla, Polpharma, HBO, Kulczyk Oil Ventures, GLS, Jaguar Land Rover, LOTOS Paliwa, Getin Noble Bank, Idea Bank, Jysk, Nest Bank, Orange, Plus, Polsat Cyfrowy, T-Mobile, Virgin Mobile, Żabka Polska, ING. Fan podróży backpakerskich, modelarstwa i lotnictwa.