Przedsiębiorco, zapraszamy na webinarium, podczas którego omówimy 3 etapy skalowania sprzedaży B2B z wykorzystaniem marketingu oraz działań digitalowych. Sprzedaż B2B zaczyna się o wiele wcześniej niż dochodzi do kontaktu klienta ze sprzedawcą. Dlatego nasi partnerzy z Grow Consulting opracowali nowoczesną metodę skalowania sprzedaży opartą o 3 etapy tego procesu:
- Zanim dojdzie do kontaktu handlowego
- Po kontakcie handlowym, a przed sprzedażą (klasyczny proces sprzedażowy)
- Po sprzedaży, kiedy warto zadbać o zadowolenie klienta i procesowo podejść do zbierania referencji oraz case studies.
Kolejne, już 35. webinarium #LCK odbędzie się w czwartek 10 września w godz. 11:00-12:30, poprowadzi je Łukasz Kosuniak – CEO w firmie Grow Poland, ekspert marketingu B2B, wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant. Moderować je będzie Krzysztof Ogorzałek – członek zarządu IFR. Webinarium organizowane jest w ramach projektu tworzenia Lokalnych Centrum Kompetencji Rozwoju Firm Rodzinnych #LCK.
WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM |
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF] |
Podczas webinarium zaprezentujemy sprawdzone metody, które warto stosować na każdym z ww. etapów, aby skalować i zwiększać efektywność sprzedaży bez ponoszenia kosztów zwiększania zespołu sprzedażowego. Zapraszamy przedsiębiorców, managerów oraz osoby odpowiedzialne za sprzedaż oraz marketing B2B.
AGENDA WEBINARIUM | |
1. | Jak wygląda kompletny proces sprzedaży B2B |
a) Etap edukacji – zanim dochodzi do kontaktu handlowego | |
b) Etap sprzedaży – od kontaktu handlowego do finalizacji sprzedaży | |
c) Etap po sprzedaży | |
2. | Jakie działania marketingowe warto stosować, aby podnosić efektywność sprzedaży B2B |
3. | Jakie narzędzia przydają się w skalowaniu sprzedaży B2B przez marketing |
4. | Jakich błędów warto unikać |
5. | Jak wykonać pierwsze kroki w kierunku skalowania sprzedaży |
Uczestnicy webinarium będą mogli na żywo zadawać pytania. Transmisja online odbędzie się przez platformę Clickmeeting.
Serdecznie zapraszamy do udziału!
PROWADZĄCY |
Łukasz Kosuniak – CEO oraz Head of Consulting w firmie Grow Consulting. Praktyk, wieloletni manager marketingu B2B (Samsung, Microsoft). Wyprodukował ponad 200 webinariów szkoleniowych, sprzedażowych i marketingowych w sektorze B2B. Przeszkolił ponad 3 tysiące sprzedawców i marketerów B2B. Obecnie wspiera firmy w opracowaniu i realizacji skutecznej strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi digital marketingu takich jak Marketing Automation, Social Selling, Sales Enablement. Autor książek „ABC Marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, „B2B Marketing from the classroom to the boardroom”. Publikuje w wydawnictwach profesjonalnych min: MIT Sloan Management Review Polska, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Magazyn Online Marketing. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant.
#LCK – to projekt dedykowany przedsiębiorstwom rodzinnym. Celem tej inicjatywy jest wspieranie firm w rozwijaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej. Projekt oferuje przedsiębiorcom rodzinnym bezpłatne seminaria, webinaria, indywidualne usługi doradcze oraz bazę wiedzy zawierającą artykuły, raporty i materiały wideo na portalu: www.firmyrodzinne.eu
*Realizacja zadania współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020, projekt pt. „Tworzenie systemu sieciowego wsparcia przedsiębiorczości rodzinnej – lokalne centra kompetencji rozwoju firm rodzinnych”