Webinarium LCK #35 | 3 etapy skalowania sprzedaży B2B przy pomocy marketingu

Przedsiębiorco, zapraszamy na webinarium, podczas którego omówimy 3 etapy skalowania sprzedaży B2B z wykorzystaniem marketingu oraz działań digitalowych. Sprzedaż B2B zaczyna się o wiele wcześniej niż dochodzi do kontaktu klienta ze sprzedawcą. Dlatego nasi partnerzy z Grow Consulting opracowali nowoczesną metodę skalowania sprzedaży opartą o 3 etapy tego procesu:

  1. Zanim dojdzie do kontaktu handlowego
  2. Po kontakcie handlowym, a przed sprzedażą (klasyczny proces sprzedażowy)
  3. Po sprzedaży, kiedy warto zadbać o zadowolenie klienta i procesowo podejść do zbierania referencji oraz case studies.

Kolejne, już 35. webinarium #LCK odbędzie się w czwartek 10 września w godz. 11:00-12:30, poprowadzi je Łukasz Kosuniak – CEO w firmie Grow Poland, ekspert marketingu B2B, wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant. Moderować je będzie Krzysztof Ogorzałek – członek zarządu IFR. Webinarium organizowane jest w ramach projektu tworzenia Lokalnych Centrum Kompetencji Rozwoju Firm Rodzinnych #LCK.


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

Podczas webinarium zaprezentujemy sprawdzone metody, które warto stosować na każdym z ww. etapów, aby skalować i zwiększać efektywność sprzedaży bez ponoszenia kosztów zwiększania zespołu sprzedażowego. Zapraszamy przedsiębiorców, managerów oraz osoby odpowiedzialne za sprzedaż oraz marketing B2B.

AGENDA WEBINARIUM
1. Jak wygląda kompletny proces sprzedaży B2B
a) Etap edukacji – zanim dochodzi do kontaktu handlowego
b) Etap sprzedaży – od kontaktu handlowego do finalizacji sprzedaży
c) Etap po sprzedaży
2. Jakie działania marketingowe warto stosować, aby podnosić efektywność sprzedaży B2B
3. Jakie narzędzia przydają się w skalowaniu sprzedaży B2B przez marketing
4. Jakich błędów warto unikać
5. Jak wykonać pierwsze kroki w kierunku skalowania sprzedaży

Uczestnicy webinarium będą mogli na żywo zadawać pytania. Transmisja online odbędzie się przez platformę Clickmeeting.

Serdecznie zapraszamy do udziału!

 

PROWADZĄCY

Łukasz Kosuniak – CEO oraz Head of Consulting w firmie Grow Consulting. Praktyk, wieloletni manager marketingu B2B (Samsung, Microsoft). Wyprodukował ponad 200 webinariów szkoleniowych, sprzedażowych i marketingowych w sektorze B2B. Przeszkolił ponad 3 tysiące sprzedawców i marketerów B2B. Obecnie wspiera firmy w opracowaniu i realizacji skutecznej strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi digital marketingu takich jak Marketing Automation, Social Selling, Sales Enablement. Autor książek „ABC Marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, „B2B Marketing from the classroom to the boardroom”. Publikuje w wydawnictwach profesjonalnych min: MIT Sloan Management Review Polska, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Magazyn Online Marketing. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant.


#LCK – to projekt dedykowany przedsiębiorstwom rodzinnym. Celem tej inicjatywy jest wspieranie firm w rozwijaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej. Projekt oferuje przedsiębiorcom rodzinnym bezpłatne seminaria, webinaria, indywidualne usługi doradcze oraz bazę wiedzy zawierającą artykuły, raporty i materiały wideo na portalu: www.firmyrodzinne.eu


*Realizacja zadania współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020, projekt pt. „Tworzenie systemu sieciowego wsparcia przedsiębiorczości rodzinnej – lokalne centra kompetencji rozwoju firm rodzinnych”