Jesteśmy świadkami wielu zmian gospodarczych, przyśpieszonego procesu digitalizacji i wpływu globalnej pandemii na funkcjonowanie firm. W efekcie wiele przedsiębiorstw musiało odnaleźć się w nowym otoczeniu biznesowym. Firmy, które były przygotowane na te zmiany i bazowały na strategii marketingowej mogły łatwiej odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Biznesy, w których działania strategiczne nie były do tej pory podejmowane mogły odczuć ciężar ostatnich miesięcy.
Przeprowadzone przez agencję BUZZcenter badanie marketingowe pt. „Wpływ strategii marketingowej na biznes” wskazało, że 54% firm w Polsce posiada strategię marketingową. Taki wynik może cieszyć. Jednak pogłębiając pytanie można wyciągnąć wnioski, że wielu reprezentantów firm nie wie czym jest strategia marketingowa. Rosnące wydatki marketingowe powodują̨, że zarządy traktują marketing jako centrum kosztów.
Powodem spadku pozycji marketingu w firmie jest również brak ścisłej analizy poprzez prowadzenie audytu u 71% respondentów. 50% badanych reprezentantów firm błędnie wskazuje, że strategia jest tym samym co plan marketingowy, natomiast 39% uważam, że jest ona harmonogramem. Takie mylne przekonanie powoduje, że biznes staje się nieefektywny. W dobie kryzysu gospodarczego spowodowanego przez globalną pandemię kluczowe jest zadbanie o biznes i właściwy kierunek rozwoju firmy.
Wspólnie z agencja BUZZcenter (firma rodzinna, członek IFR) zapraszamy na webinarium pt. “Ze strategią łatwiej do celu. Wykorzystanie marketingu w rozwoju biznesu i wsparciu sprzedaży”, które odbędzie się 19 sierpnia o godz. 11:00-12:30. Podczas spotkania pomożemy Ci zrozumieć jak przearanżować biznes, by dawał większe korzyści. Podpowiemy mniejszym i większym firmom jak właściwie inwestować w marketing, ale również jak nie dać się nabrać wszystkim marketerom.
Webinarium poprowadzą Kamila Kierzek-Mechło – Dyrektor Zarządzający w BUZZcenter, ekspert marketingu i strategii, Radosław Mechło – Dyrektor Operacyjny w BUZZcenter, ekspert marketingu i sprzedaży, zaś moderować je będzie Sebastian Margalski – członek zarządu IFR.
WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM |
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF] |
W trakcie webinarium dowiesz się m.in.:
- Jak przygotować biznes na nadchodzące zmiany dzięki opracowaniu strategii marketingowej?
- Co daje strategia marketingowa?
- Dlaczego Twój marketing jest za drogi lub nieefektywny? I jak to zmienić?
- Jaki wpływ na rozwój biznesu ma strategia?
Udział w webinarium jest jak zawsze bezpłatny. Wszyscy uczestnicy będą mogli na żywo zadawać pytania. Transmisja online odbędzie się przez platformę ClickMeeting.
Serdecznie zachęcamy do udziału!
PROWADZĄCY |
Kamila Kierzek-Mechło – Ekspert marketingu i komunikacji, z ponad 15-letnim stażem w polskich i międzynarodowych organizacjach. Dyrektor Zarządzający i główny strateg w BUZZcenter. Doradza firmom z obszarów planowania marketingowego, budowy strategii i transformacji biznesu. Wykładowca akademicki. Wcześniej pracowała jako Dyrektor Marketingu ECN dla marki Euromaster w Grupie Michelin, Marketing Manager w Schneider Electric i AVIVA. Absolwentka elitarnego programu Diploma in Professional Marketing (The Chartered Institute of Marketing) oraz DIMAQ Proffesional. Autorka licznych poradników, dwóch blogów o marketingu i wielu publikacji m.in. dla: Social Media Manager, PR Manager, Online Manager oraz mówca podczas wystąpień branżowych. Fanka wykorzystania Social Media i nowoczesnych form komunikacji w biznesie.
Radosław Mechło – Ekspert w obszarze reklamy, sprzedaży i obsługi klienta. Specjalizuje się w budowaniu długofalowych relacji biznesowych opartych na współpracy i zaufaniu. Prowadził międzynarodowy dział marketingu w firmie Cloudity, wcześniej zajmował się opieką nad strategicznymi klientami w Ringier Axel Springer Polska, wydawcy takich tytułów jak Komputer Świat, Forbes, Newsweek a także właścicielem portalu Onet.pl. Posiada certyfikat DIMAQ Proffesional, potwierdzajacy najwysze kwalifikacje w obszarze digital marketingu. Wiele lat spędził w agencji marketingu zintegrowanego, gdzie jako Dyrektor Zarządzający odpowiadał za całościowe działania marketingowe, w tym eventy dla polskich i światowych marek. Pracował między innymi dla: Giełdy Papierów Wartościowych, Makro Cash&Carry, Bakoma, Aviva, PKP Intercity, British American Tobacco, Orkla, Polpharma, HBO, Kulczyk Oil Ventures, GLS, Jaguar Land Rover, LOTOS Paliwa, Getin Noble Bank, Idea Bank, Jysk, Nest Bank, Orange, Plus, Polsat Cyfrowy, T-Mobile, Virgin Mobile, Żabka Polska, ING. Fan podróży backpakerskich, modelarstwa i lotnictwa.