Drodzy Rodzinni, mamy przyjemność poinformować o przedłużeniu partnerstwa strategicznego z rodzinną agencją reklamową RECEVENT. Naszą współpracę oficjalnie nawiązaliśmy w 2019 roku, jednak z Anią i Robertem Dąbrowskimi (właściciele firmy) współpracujemy na co dzień już od kilku lat. Dzięki temu możemy lepiej reprezentować środowisko przedsiębiorców rodzinnych oraz organizować dla Was jeszcze więcej aktywności. Po udanych latach partnerstwa strategicznego postanowiliśmy przedłużyć naszą współpracę na okres dwóch kolejnych lat.
Powiedzieć, że jesteśmy zadowoleni z partnerstwa z RECEVENT – to nic nie powiedzieć. Nasza współpraca to idealny przykład synergii pracy zawodowej i działalności społecznej. Od 2018 roku mam przyjemność bezpośrednio współpracować z Robertem, Anią i ich zespołem – wspólnie zorganizowaliśmy kilka edycji Zjazdów Firm Rodzinnych, zrealizowaliśmy 3 edycje konkursu Mikroprzedsiębiorca Roku, promowaliśmy projekt Lokalne Centra Kompetencji Rozwoju Firm Rodzinnych, wypracowaliśmy nowy layout dla naszego magazynu RELACJE oraz stworzyliśmy setki kreacji graficznych pod różne inicjatywy IFR. Niezależnie od tego, co robiliśmy, w jakich warunkach i terminach – zawsze panuje miła i otwarta atmosfera. Oczywiście nie bez dyskusji, ale zawsze zgodnie i po przyjacielsku. Cieszę się, że nadal będziemy działać razem! – Krzysztof Ogorzałek, członek zarządu IFR.
Anna Dąbrowska, Vice CEO Recevent dodaje – Za nami 6 lat członkostwa w Stowarzyszeniu Inicjatywa Firm Rodzinnych oraz 2 lata współpracy strategicznej. W tym czasie wspieraliśmy Stowarzyszenie w działaniach statutowych oraz w zakresie projektowania graficznego dla marki IFR, a także projektów czasowych, takich jak Lokalne Centra Kompetencji, ale nade wszystko budowaliśmy przyjacielską, opartą na zaufaniu relację, dzięki której zrealizowane projekty są tak udane. Dlatego też z chęcią i zapałem do dalszej współpracy przedłużyliśmy umowę partnerską o kolejne 2 lata, by nadal razem, wspólnymi siłami i z wykorzystaniem potencjałów obu stron pracować nad integracją biznesowego środowiska rodzinnego – dziś jest to szczególnie ważne.