To jest moment, kiedy jak nigdy wcześniej potrzebujemy szerszego spojrzenia, odwagi do próbowania nowych rzeczy, do poznawania nowych podejść i sposobów myślenia. Czasy pełne pytań bez odpowiedzi. Może zaczynamy również widzieć, że nasi obecni klienci szukają czegoś innego lub nie są już tak zadowoleni z naszych produktów i usług jak to było wcześniej. W takich momentach często w firmie pada hasło: “Potrzebujemy nowy produkt / usługę!”. I to jest niełatwy moment dla właściciela firmy lub zarządzającego. Dlaczego? Z jednej strony, nie chce “zabijać” pomysłowości i inicjatywy zespołu. Z drugiej strony, wie, że średnio 75% nowych produktów kończy się porażką. A to nie są czasy na tracenie czasu i pieniędzy.
Jak w takim razie przejść przez taki proces i świadomie podjąć decyzję o wprowadzeniu nowego produktu czy usługi dla firmy? Zrozumieć, czy w efekcie to się opłaci lub ile jesteśmy w stanie zaryzykować? Weź udział we wspólnym webinarium IFR i Know.How.Match. 20 maja w godz. 11:00-12:30 i dowiedz się, jak sprawniej analizować pomysły na nowe produkty lub usługi, aby uniknąć porażki już na starcie.
Wydarzenie poprowadzi Zuzanna Mikołajczyk – innowatorka, współzałożycielka Know.How.Match. oraz członek zarządu Mikomax Smart Office. Moderować webinarium będzie Agata Hagno – członek zarządu IFR, prezes w DPM Doradztwo Personalne.
WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM |
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF] |
Podczas webinarium:
-
- Pokażemy Ci jedno pytanie, które pozwoli od razu zrozumieć jak nowy produkt czy usługa może wpłynąć na Twoją obecną działalność.
- Wspólnie przeanalizujemy 2 przykłady nowych usług i produktów w celu poznania metody, którą później możesz samodzielnie wykorzystać w swojej firmie.
- Zobaczysz co możesz zrobić po takiej analizie – jeśli uznasz, że warto dalej pracować nad nowym pomysłem na produkt czy usługę.
Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium. Transmisja on-line odbędzie się na platformie ClickMeeting. Po wystąpieniu prelegentów przewidziana jest także sesja pytań i odpowiedzi.
Serdecznie zachęcamy do udziału!
PS. Chcesz zainspirować się podejściem firm z całego świata o myśleniu o nowym produkcie czy usłudze? Pobierz nasz Subiektywny przegląd innowacji!
Know.How.Match. jest partnerem stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych i wspiera właścicieli oraz osoby zarządzające w weryfikowaniu swoich pomysłów oraz umożliwia szybkie pozyskiwanie specjalistycznej wiedzy. Firma oferuje punktowe doradztwo, które sprawdza się kiedy poszukiwana jest odpowiedź na strategiczne pytania. Współpracują z szeroką grupą Ekspertów i jednocześnie praktyków. Więcej na: www.knowhowmatch.com