Jak zwiększyć skuteczność telefonicznego umawiania spotkań z klientami nawet o 84%? | Webinarium IFR

2020 rok pokazał, że szerokie grono sprzedawców przypomniało sobie, że istnieje takie narzędzie sprzedażowe, jak telefon. Niestety duża część z nich dalej korzysta z niego dość niechętnie, mało skutecznie oraz przejawiając przy tym duży opór. Dodatkowo samodzielnie sabotują oni swoje działania popełniając kluczowe błędy, których eliminacja powoduje zwiększenie skuteczności sprzedaży telefonicznej i umawiania spotkań nawet o 84%*. Co zatem zrobić, by pokochać telefon i z przyjemnością wykorzystywać go w sprzedaży? Jakich błędów unikać a jakich technik i narzędzi używać, by z każdym tygodniem osiągać coraz lepsze efekty?

Temat sprzedaży telefonicznej poruszymy podczas kolejnego webinarium IFR pt. “Jak zwiększyć skuteczność telefonicznego umawiania spotkań z klientami nawet o 84%?“, które odbędzie się 13 maja w godz. 11:00-12:30. Wydarzenie poprowadzi Jarosław Pudełek – trener i konsultant biznesowy, prezes zarządu Fundacji Strefa Szkoleń, autor książki “Zostań Mistrzem Sprzedaży Telefonicznej, czyli co zrobić, by telefon został najlepszym przyjacielem każdego sprzedawcy”. Moderować webinarium będzie Tomasz Budziak – członek zarządu IFR.


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

AGENDA SPOTKANIA
  • 3 kluczowe błędy popełniane w sprzedaży telefonicznej i umawianiu spotkań z klientami. Dlaczego je popełniamy i tym samym sabotujemy własną sprzedaż?
  • Skuteczne metody i techniki radzenia sobie z błędami w sprzedaży, sprawdzone na ponad 20 tys. rozmowach z klientami.
  • Jak zwiększać prawdopodobieństwo zainteresowania klienta podczas rozmowy telefonicznej, wykorzystując do tego bezpieczne elementy wywierania wpływu.
  • Q&A

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium. Transmisja on-line odbędzie się na platformie ClickMeeting. Po wystąpieniu prelegentów przewidziana jest także sesja pytań i odpowiedzi.

Serdecznie zachęcamy do udziału!

PROWADZĄCY

Jarosław Pudełek – Po pierwsze – uzależniony od sprzedaży i kontaktów z klientami handlowiec, fanatyk sprzedaży telefonicznej i pasjonat prostych, ale skutecznych w sprzedaży rozwiązań. Po drugie – certyfikowany Trener Biznesu, Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET®, menedżer z ponad 17-letnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą, specjalista z zakresu budowania skutecznych zespołów, zarządzania zespołami oraz budowania efektywności (zarówno osobistej, jak i biznesowej), posiadacz Certyfikatu SET® Interpersonal Skills Training. Trener i konsultant biznesowy mający na koncie ponad 9.000 godzin spędzonych na salach szkoleniowych oraz sesji coachingowych ze sprzedawcami i menedżerami różnych branż (ponad 15.500 osób w tym ponad 3.500 menedżerów). Autor książki: “Zostań Mistrzem Sprzedaży Telefonicznej, czyli co zrobić, by telefon został najlepszym przyjacielem każdego sprzedawcy”.


* badania własne Fundacji Strefa Szkoleń, próba: 1119 transakcji, badany okres: 09.01.2017 r. – 16.12.2020 r.