Zastanawiasz się jak wpłynąć na rozwój swojego biznesu i poprawić jego wydajność? Bądź chcesz odpowiednio dobrać wskaźniki, które pozwolą Ci utrzymać odpowiedni kierunek zmian i pozwolą sprawnie zarządzać organizacją? A może nurtuje Cię temat budowania organizacji uczącej się i samodzielnej, ale nie wiesz jak to osiągnąć?
Zapraszamy na kolejne wspólne webinarium Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych oraz firmy Lean To Win pt. “Jak szybko poprawić wydajność biznesu nawet o 20% – case study firmy rodzinnej Vivio”, które odbędzie się w czwartek 4 listopada 2021 roku w godz. 12:00-13:30. Poprowadzą je: Andrzej Krótki – prezes Lean To Win, Konsultant Strategiczny Lean oraz Radosław Witek – twórca i właściciel marki VIVIO. Moderować webinarium będzie Dawid Rejmer – wiceprezes zarządu IFR, radca prawny.
WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM |
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF] |
Podczas webinarium dowiesz się:
- Jak zaangażować zespół w firmie do zyskownych usprawnień i oszczędności
- Jak szybko poprawić wydajność o 20% w procesach związanych z polowaniem i pakowaniem
- Co zrobić, żeby zbudować organizacje ucząca się i bardzo samodzielną
- Co może zrobić Właściciel firmy, żeby oddać odpowiedzialność za biznes swojemu zespołowi i cieszyć się stałym wzrostem wyników
Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium. Transmisja on-line odbędzie się na platformie ClickMeeting. Po wystąpieniu prelegentów przewidziana jest także sesja pytań i odpowiedzi.
Serdecznie zachęcamy do udziału!
PROWADZĄCY |
Andrzej Krótki – Konsultant Strategiczny Lean, Prezes Lean To Win i współtwórca Kokpitu Zarządzania Biznesem. Autor bestsellera branżowego pt.: “Skuteczny Lider Lean”. Wykładowca w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej i na UE we Wrocławiu. Od ponad 10 lat pomaga firmom w mierzeniu i usprawnianiu procesów produkcyjnych, usługowych, administracyjnych i sprzedażowych. Pomagał już takim markom jak m. in.: KGHM, RABEN, INGRAM Micro, STOLBUD, GREENBRIER, TRYUMF, Protech, Ceba Baby, Rawag, Unimot, Lesaffre, Geldbach, Thermoplast, Newag, Jamar, Prymat, Nutricia, Poltra, APA Group czy Kirchhoff. W wolnym czasie chętnie uprawia sport, bliska jest mu zwłaszcza piłka nożna i narty biegowe.
Radosław Witek – twórca i właściciel marki VIVIO. Z wykształcenia informatyk ściśle związany z SEO, z zamiłowania analityk uwielbiający pracować na liczbach. Obecnie zdalnie prowadzi firmę zatrudniającą ponad 50 osób, w której strukturze znajduje się szereg działów, począwszy od zakupów i dostaw poprzez produkcję aż po wysyłkę. W swojej pracy ceni niezależność i miejsce na kreatywność. Ciągle obserwuje zmieniający się rynek i potrzeby klientów, co powoduje, że bezustannie się rozwija. W wolnych chwilach wspiera swoich synów grających w piłkę nożną. Chętnie uczestniczy z nimi w treningach, jeździ na rowerze i spędza czas z rodziną.