ANKIETA | Strategia marketingowa w polskich firmach

Strategia marketingowa jest nieocenionym wsparciem w rozwoju biznesu, pozwala porządkować wiele aspektów organizacji i wskazywać kierunki rozwoju. Niezależnie od wielkości firmy, strategia powinna być jednym z pierwszych punktów na mapie działań.

Ostatnio strategia marketingowa stała się popularnym hasłem. Agencja marketingowa BUZZcenter postanowiła nieco zgłębić temat i zapytać przedstawicieli polskich firm co myślą o wpływie strategii na ich biznes.

  • Czy firmy w Polsce posiadają strategię marketingową?
  • W jakiej formie jest strategia?
  • Czy managerowie i marketerzy są świadomi potrzeby analizowania i ustrukturyzowania działań, by wspierały sprzedaż i rozwój firmy, a budżety były wykorzystane efektywnie?

To tylko niektóre z tematów poruszonych w badaniu. Serdecznie zachęcamy do udziału w badaniu! Wyniki raportu zostaną opublikowane w drugiej połowie maja, a jeszcze przez kilka dni można wypełnić ankietę.

WYPEŁNIJ ANKIETĘ