Zmieniające się trendy, pandemia, wyszukiwanie głosowe i mikromomenty to tylko niektóre z elementów zmieniającego się świata słów kluczowych. Nie ważne, czy tworzysz treść na stronę, kampanię pozycjonowania czy kampanię w Google Ads, wiedza o słowach kluczowych pozwoli Ci to zrobić lepiej i skuteczniej.
Temat ten omówimy podczas wspólnego webinarium IFR i agencji DevaGroup, które odbędzie się w środę 23 czerwca w godz. 13:00-14:30. Krzysztof Marzec (CEO w DevaGroup), pracujący w branży marketingu w wyszukiwarkach od 2005 roku, podzieli się wiedzą na temat analizy słów kluczowych i narzędzi wspomagających ten proces. Moderować wydarzenie będzie Sebastian Margalski – członek zarządu IFR.
WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM |
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF] |
Podczas webinarium dowiesz się m.in.:
- Jak sprawdzić czego szukają użytkownicy w Google i jak często
- Co dla Ciebie oznacza Long Tail oraz mikromomenty w strategii marketingowej
- Poznasz szereg zewnętrznych narzędzi do analizy słów kluczowych oraz Twojej konkurencji w Google
- Dowiesz się jak tworzyć strony i treść skazane na sukces bez wydawania budżetów na Google Ads
Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium. Transmisja on-line odbędzie się na platformie ClickMeeting. Po wystąpieniu prelegentów przewidziana jest także sesja pytań i odpowiedzi.
Serdecznie zachęcamy do udziału!
PROWADZĄCY |
Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio dla Google. Autor dwóch książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenie kilkudziesięciu konferencji, zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności w tym pierwsze miejsce na Ads & Analytics Day na I love Marketing 2020 – największej branżowej konferencji w Polsce. Pomysłodawca i organizator semKRK skupiającego nawet 500 uczestników barcampu branży SEM. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer.