W imieniu członka IFR, rodzinnej agencji marketingowo-doradczej BUZZcenter, zapraszamy do udziału w badaniu “Digitalizacja w biznesie. Jak radzą sobie przedsiębiorstwa z transformacją cyfrową w 2022 roku?”.
Idea cyfryzacji i digitalizacji w przedsiębiorstwach jest obecna od wielu lat, a ostatnie trzy lata spowodowały jej znaczne przyspieszenie. Choć na początku transformacja cyfrowa była głównie wdrażana w korporacjach, niższe koszty narzędzi, ich popularyzacja i dostępność spowodowały, że dziś nawet mikrofirmy decydują się na taki krok.
Obecnie tzw. transformacja cyfrowa czy digitalizacja biznesu stawowi jeden z kluczowych elementów strategii firm, a także jest stawiana jako podstawowy cel do realizacji przez decydentów. Rozwiązania te są obecne w praktycznie każdym obszarze – zarządzaniu, produkcji, marketingu, sprzedaży, rekrutacji, obsłudze klienta, logistyce i wielu innych.
Jednym z problemów, które spowalniają proces transformacji cyfrowej, jest przyzwyczajenie do „tradycyjnych” narzędzi i opór przed zmianą. Przedsiębiorstwa popełniają również błąd podczas doboru narzędzi, nie weryfikując potrzeb pracowników, którzy mają z nich korzystać. Jeszcze innym problemem jest brak świadomości wpływu cyfryzacji i digitalizacji na przedsiębiorstwo – w jaki sposób może to przyspieszyć pracę, zwiększyć sprzedaż lub zoptymalizować koszty.
Zapraszamy do udziału w badaniu „Digitalizacja w biznesie. Jak radzą sobie przedsiębiorstwa z transformacją cyfrową w 2022 roku?”. Jego celem jest zweryfikowanie newralgicznych obszarów digitalizacji i etapów transformacji w przedsiębiorstwach. Podczas badania zostaną przeanalizowane aspekty biznesowe, wykorzystanie narzędzi, zaangażowanie osób w proces oraz etapy wdrożenia zmian.
Ankieta jest w pełni anonimowa, jej uzupełnienie zajmie około 12 minut. Zebrane dane pozwolą nam na opracowanie bezpłatnego raportu dotyczące tematu transformacji w biznesie. Raport z badania będzie opublikowany bezpłatnie na stronie BUZZcenter już we wrześniu!
WEŻ UDZIAŁ W BADANIU |