Jak optymalizować działania marketingowe w firmach rodzinnych, by działać efektywniej? | Webinarium IFR

Wspólnie z agencja markatingowo-doradczą BUZZcenter (firma rodzinna, członek IFR) zapraszamy na webinarium pt. “Jak optymalizować działania marketingowe w firmach rodzinnych, by działać efektywniej?“, które odbędzie się 3 lutego 2022 roku w godz. 11:00-12:30.

Podczas spotkania eksperci BUZZcenter opowiedzą, jak optymalizować działania w marketingu w firmach rodzinnych oraz jak przełożyć to na przewagę rynkową. Dowiemy się również jak zaplanować skuteczny plan marketingowy, a także dlaczego prezes/właściciel firmy rodzinnej powinien być zaangażowany w działania marketingowe.


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

Webinarium poprowadzą Kamila Kierzek-Mechło – Dyrektor Zarządzający w BUZZcenter, ekspert marketingu i strategii, Radosław Mechło – Dyrektor Operacyjny w BUZZcenter, ekspert marketingu i sprzedaży. Webinarium moderować będzie Krzysztof Ogorzałek – członek IFR, sukcesor w firmie rodzinnej JMK Computerate.

To spotkanie dedykujemy przede wszystkim:

  • Właścicielom firm małych i dużych
  • Reprezentantom działu marketingu
  • Reprezentantom działu sprzedaży

Główne zagadnienia jakie poruszymy podczas spotkania to:

  • Co wpływa na sukces organizacji?
  • Czy zasoby, którymi dysponuje firma są wystarczające lub dobrze wykorzystywane?
  • Jakie są czynniki, którymi firma może się wyróżnić?
  • Czy to wyróżnienie jest zawsze konieczne?
  • Jak optymalizować budżety i zasoby firmy?

Udział w webinarium jest jak zawsze bezpłatny. Wszyscy uczestnicy będą mogli na żywo zadawać pytania. Transmisja online odbędzie się przez platformę Clickmeeting. Serdecznie zachęcamy do udziału!

PROWADZĄCY

Kamila Kierzek-Mechło – Ekspert marketingu i komunikacji, z ponad 15-letnim stażem w polskich i międzynarodowych organizacjach. Dyrektor Zarządzający i główny strateg w BUZZcenter. Doradza firmom z obszarów planowania marketingowego, budowy strategii i transformacji biznesu. Wykładowca akademicki. Wcześniej pracowała jako Dyrektor Marketingu ECN dla marki Euromaster w Grupie Michelin, Marketing Manager w Schneider Electric i AVIVA. Absolwentka elitarnego programu Diploma in Professional Marketing (The Chartered Institute of Marketing) oraz DIMAQ Proffesional. Autorka licznych poradników, dwóch blogów o marketingu i wielu publikacji m.in. dla: Social Media Manager, PR Manager, Online Manager oraz mówca podczas wystąpień branżowych. Fanka wykorzystania Social Media i nowoczesnych form komunikacji w biznesie.

Radosław Mechło – Ekspert w obszarze reklamy, sprzedaży i obsługi klienta. Specjalizuje się w budowaniu długofalowych relacji biznesowych opartych na współpracy i zaufaniu. Prowadził międzynarodowy dział marketingu w firmie Cloudity, wcześniej zajmował się opieką nad strategicznymi klientami w Ringier Axel Springer Polska, wydawcy takich tytułów jak Komputer Świat, Forbes, Newsweek a także właścicielem portalu Onet.pl. Posiada certyfikat DIMAQ Proffesional, potwierdzajacy najwysze kwalifikacje w obszarze digital marketingu. Wiele lat spędził w agencji marketingu zintegrowanego, gdzie jako Dyrektor Zarządzający odpowiadał za całościowe działania marketingowe, w tym eventy dla polskich i światowych marek. Pracował między innymi dla: Giełdy Papierów Wartościowych, Makro Cash&Carry, Bakoma, Aviva, PKP Intercity, British American Tobacco, Orkla, Polpharma, HBO, Kulczyk Oil Ventures, GLS, Jaguar Land Rover, LOTOS Paliwa, Getin Noble Bank, Idea Bank, Jysk, Nest Bank, Orange, Plus, Polsat Cyfrowy, T-Mobile, Virgin Mobile, Żabka Polska, ING. Fan podróży backpakerskich, modelarstwa i lotnictwa.