Jak uzyskiwać kontrakty zlecane w ramach systemu zamówień publicznych ONZ – Organizacji Narodów Zjednoczonych | Webinarium IFR

Czy wiesz, że w 2021 roku wartość zamówień publicznych zleconych przez agencje ONZ wyniosły ponad 29,6 mld dolarów, co oznacza wzrost o ponad 32% w porównaniu z poprzednim rokiem? W 2022 roku wysokość tych budżetów w związku z wojną w Ukrainie uległa dalszemu – kilkukrotnemu wzrostowi.

Chcesz ze swoją firmą wejść na nowe międzynarodowe rynki zbytu? Wykonywanie kontraktów na zlecenie ONZ to szansa na znaczny wzrost sprzedaży twoich usług/towarów. To ogromny rynek obejmujący cały świat. Dziesiątki miliardów dolarów do zagospodarowania – bezpieczne i terminowe płatności. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zapraszamy na webinarium organizowane wspólnie z Atlantic Contract pt. “Jak uzyskiwać kontrakty zlecane w ramach systemu zamówień publicznych ONZ – Organizacji Narodów Zjednoczonych?”.

Wydarzenie odbędzie się w czwartek 9 marca 2023 roku w godz. 11:00 – 12:30. Spotkanie poprowadzą: Beata Zielińska, Dyrektor ds. Klientów Strategicznych oraz Adam Durka, Dyrektor ds. Rynków Międzynarodowych. Webinar będzie moderowany przez Sebastiana Margalskiego – członka zarządu IFR.


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

Agenda webinarium:

  • Jak zostać dostawcą ONZ (Organizacji Narodów Zjednoczonych) – wymogi formalne
  • Segmenty zakupowe
  • Główne Agencje kontraktujące zamówienia
  • Statystyki dotyczące udzielanych zamówień
  • Przykładowe przetargi i kontrakty

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium. Transmisja on-line odbędzie się na platformie ClickMeeting. Po wystąpieniu ekspertów przewidziana jest także sesja pytań i odpowiedzi.

Do usłyszenia!

PROWADZĄCY

Beata Zielińska – Dyrektor ds. Klientów Strategicznych. W ATLANTIC CONTRACT zajmuje się obsługą Klientów Strategicznych począwszy od zarządzania procesami z obszaru rejestracji do systemów zamówień publicznych: Federalnego USA, NATO i ONZ, Zarządza zadaniami z zakresu weryfikacji dokumentacji finansowej i formalno-prawnej klientów. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w zakresie administracji, zakupów, obsługi przetargów komercyjnych oraz publicznych w różnych sektorach gospodarki i biznesu w kraju i zagranicą. Od 12 lat jest także audytorem wewnętrznym, specjalistą ds. ISO 27001 oraz 9001. Absolwentka Wydziału Ekonomii Uniwersytetu w Padwie. Pasjonat wszystkiego co dotyczy ogrodu.

Adam Durka – w ATLANTIC CONTRACT odpowiada za pozyskanie, nawiązywanie relacji biznesowych i kontakty handlowe ze strategicznymi Klientami, obecnymi jak i potencjalnymi dostawcami na rynek Federalny USA, NATO oraz ONZ. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Manager Sprzedaży i Zarządzania z ponad 25-letnim doświadczeniem. Pracował dla międzynarodowych liderów rynkowych takich jak SABMiller, PepsiCo, Grupa L.D.C. gdzie odpowiadał m.in. za rozwój nowych rynków, Klientów oraz szkolenie i podnoszenie kompetencji podległych Zespołów.