Jak wprowadzać e-commerce, który pomoże firmie zarabiać więcej? | Webinarium IFR

Przez ostatnie dwa lata pandemii wiele firm myślało nad wprowadzeniem e-commerce. Uważa się, że to przyszłość dla każdej organizacji, jeśli chce pozostać atrakcyjna na rynku. Ale czy tak naprawdę jest? Ile firm rzeczywiście zarabia na e-commerce, a nie traktuje go jak ciekawego dodatku do głównego biznesu?

Wspólnie z naszymi partnerami z Know.How.Match. zapraszamy na webinarium pt. “Jak wprowadzać e-commerce, który pomoże firmie zarabiać więcej?”, które odbędzie się 9 grudnia o godz. 11:00-12:30.

W trakcie spotkania Zuzanna Mikołajczyk (innovation advisor, założycielka Know.How.Match., członek zarządu Mikomax Smart Office) opowie jak analizować, czy e-commerce jest “dla nas” i w jaki sposób możesz na nim zarabiać. Ten etap jest często pomijany, ale kluczowy, aby odnieść sukces. Moderować będzie Agata Hagno – członek zarządu IFR.


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

Nasza ekspertka podzieli się przykładami obrazującymi, kiedy e-commerce pomaga firmie, a kiedy powoduje znaczące zmiany w sposobie funkcjonowania firmy. Przekaże również praktyczne wskazówki, jak poradzić sobie w takiej sytuacji. Na koniec spotkania każdy uczestnik otrzyma checklistę, którą może wykorzystać do indywidualnej analizy swojej sytuacji.

Kto najbardziej skorzysta z webinarium?

  • Firmy, które wprowadziły e-commerce, ale nie są zadowolone z jego efektów (przede wszystkim poziomu sprzedaży i organizacji)
  • Firmy, które są przed decyzją dotyczącą wprowadzenia e-commerce, jako alternatywnej formy sprzedaży.

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium. Transmisja on-line odbędzie się na platformie ClickMeeting. Po wystąpieniu prelegentów przewidziana jest także sesja pytań i odpowiedzi.

Serdecznie zachęcamy do udziału!

PROWADZĄCA

Zuzanna Mikołajczyk – była dyrektor marketingu i członek zarządu z ponad 10-letnim międzynarodowym doświadczeniem. Obecnie założycielka i CEO firmy eksperckiej Know.How.Match., która wspiera firmy w przygotowaniu się do konkurowania w przyszłości. Zuzanna łączy swoje praktyczne doświadczenie, sprawdzone teorie oraz łatwe w użyciu narzędzia i adaptuje je do sytuacji, w której znajduje się klient. Autorka kwartalnego Subiektywnego Przeglądu Innowacji oraz tygodniowego Know.How.Match. Podcast. Absolwentka studiów MBA na SDA Bocconi oraz ESADE, stale uczestnicząca w kursach Harvard Business School. Obecnie mieszka we Włoszech a prywatnie mama dwóch dziewczynek.


Know.How.Match. jest partnerem stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych i wspiera właścicieli oraz osoby zarządzające w przygotowywaniu się do konkurowania w przyszłości, m.in. oferuje analizę pomysłów na produkt pod kątem modelu biznesowego czy trendów, pomaga znaleźć przyczynę niskiej sprzedaży nowo wprowadzonych produktów oraz prowadzi konsultacje w zakresie strategii i zarządzania innowacjami. Więcej na: knowhowmatch.com