Warunki, w jakich przyszło pracować marketerom i handlowcom zmieniły się diametralnie w ostatnim czasie. Wiele metod i technik, które do tej pory przynosiły dobre rezultaty, nie jest już skutecznych. Zmieniły się też preferencje klientów i sposób, w jaki się komunikują oraz podejmują decyzje zakupowe.
Dlatego musimy inaczej niż w poprzednich latach podejść do planowania działań marketingowych i sprzedażowych. Warto przyjrzeć się nowym kanałom komunikacji, zastanowić nad większą integracją działań marketingowych i sprzedażowych i komunikować się z klientami w sposób, którego oczekują.
O tym wszystkim opowie na konkretnych przykładach Łukasz Kosuniak (ekspert marketingu B2B, wykładowca akademicki i autor m. in. książek „ABC Marketingu B2B” oraz „To jest social selling”) podczas webinarium, które odbędzie się 15 grudnia 2021 roku o godzinie 10:00.
Uczestnicy webinarium dowiedzą się między innymi:
- Po co naprawdę tworzymy plany marketingowe?
- Jakie są elementy dobrego planu marketingowego?
- Kto powinien tworzyć plan marketingowy?
- Jak przygotować dobry plan marketingowy?
- Jakich błędów unikać przy tworzeniu planu marketingowego
- Jak zintegrować plan marketingowy ze sprzedażą
Łukasz Kosuniak współpracuje też z naszym Stowarzyszeniem już od niemal dwóch i regularnie dzieli się wiedzą o nowoczesnym marketingu B2B.
WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM |