Wciąż niepewne czasy są okresem decyzji. Wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie jednak sprawy, jak skutecznie można wykorzystywać potencjał swojej sprzedaży. Zrealizowane podczas pandemii wśród przedsiębiorców badania 4Results pokazują, że jedną z wiodących strategii firm jest obecnie koncentracja na głównych (“core’owych”) markach i produktach, których wartość w trudnej sytuacji oceniają najwyżej. Żeby to zrobić, trzeba jednak umiejętnie zarządzić ofertą – uporządkować swoje produkty i usługi, aby uzyskać maksymalny zwrot ze sprzedaży i nakładów przeznaczonych na promocję.
WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM |
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF] |
Zapraszamy na kolejne webinarium IFR organizowane wspólnie z firmą doradczą 4Results pt. “Focus on core: Jak zwiększyć sprzedaż dzięki koncentracji działań?“, które odbędzie się w środę 27 stycznia o godz. 11:00-12:30. Poprowadzi je Michał Paradowski – wiceprezes zarządu, partner i współwłaściciel 4Results. Moderować wydarzenie będzie Krzysztof Ogorzałek – członek zarządu IFR.
Podczas webinarium otrzymasz praktyczne wskazówki i rekomendacje:
- Dlaczego skupiając się dziś BARDZIEJ, lepiej wykorzystasz potencjał sprzedaży?
- Jak w praktyce stosować “Model Jeża”?
- Jak optymalizować sprzedaż poprzez podejście Rate of Sales?
Pamiętaj: jutro zwyciężą firmy, które dziś coś robią źle i… już o tym wiedzą!
Udział w webinarium jest jak zawsze bezpłatny. Wszyscy uczestnicy będą mogli na żywo zadawać pytania. Transmisja online odbędzie się przez platformę Clickmeeting.
Serdecznie zachęcamy do udziału!
PROWADZĄCY |
Michał Paradowski – wiceprezes zarządu, partner i współwłaściciel 4Results. W 4results odpowiada za obszar usług doskonalenia sprzedaży i marketingu. Poza rozwojem oferty zarządza również projektami. Głównym zadaniem jest udzielenie Klientom możliwie pełnego wsparcia w jednym z najważniejszych obszarów ich działalności – sprzedaży i marketingu. Angażuje się na poziomie strategii, z czego wynikają konkretne zalecenia i działania dla wszystkich poziomów organizacji. Kształtuje m.in. strategie w oparciu o podejście „Focus on Core”. Zależnie od sytuacji Klienta działa w zakresie szerokim, strategicznym lub koncentruje się na wyselekcjonowanych zagadnieniach, które wymagają usprawnienia lub zmiany. Ukończył SGH, kierunki: Zarządzanie i Marketing, Finanse i Bankowość; Tilburg University w Holandii: Strategic Management oraz Podyplomowe Studium Zarządzania Projektami. Więcej…