Focus on core: Jak zwiększyć sprzedaż dzięki koncentracji działań | Webinarium IFR

Wciąż niepewne czasy są okresem decyzji. Wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie jednak sprawy, jak skutecznie można wykorzystywać potencjał swojej sprzedaży. Zrealizowane podczas pandemii wśród przedsiębiorców badania 4Results pokazują, że jedną z wiodących strategii firm jest obecnie koncentracja na głównych (“core’owych”) markach i produktach, których wartość w trudnej sytuacji oceniają najwyżej. Żeby to zrobić, trzeba jednak umiejętnie zarządzić ofertą – uporządkować swoje produkty i usługi, aby uzyskać maksymalny zwrot ze sprzedaży i nakładów przeznaczonych na promocję.


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

Zapraszamy na kolejne webinarium IFR organizowane wspólnie z firmą doradczą 4Results pt. “Focus on core: Jak zwiększyć sprzedaż dzięki koncentracji działań?“, które odbędzie się w środę 27 stycznia o godz. 11:00-12:30. Poprowadzi je Michał Paradowski – wiceprezes zarządu, partner i współwłaściciel 4Results. Moderować wydarzenie będzie Krzysztof Ogorzałek – członek zarządu IFR.

Podczas webinarium otrzymasz praktyczne wskazówki i rekomendacje:

  • Dlaczego skupiając się dziś BARDZIEJ, lepiej wykorzystasz potencjał sprzedaży?
  • Jak w praktyce stosować “Model Jeża”?
  • Jak optymalizować sprzedaż poprzez podejście Rate of Sales?

Pamiętaj: jutro zwyciężą firmy, które dziś coś robią źle i… już o tym wiedzą!

Udział w webinarium jest jak zawsze bezpłatny. Wszyscy uczestnicy będą mogli na żywo zadawać pytania. Transmisja online odbędzie się przez platformę Clickmeeting.

Serdecznie zachęcamy do udziału!

PROWADZĄCY

Michał Paradowski – wiceprezes zarządu, partner i współwłaściciel 4Results. W 4results odpowiada za obszar usług doskonalenia sprzedaży i marketingu. Poza rozwojem oferty zarządza również projektami. Głównym zadaniem jest udzielenie Klientom możliwie pełnego wsparcia w jednym z najważniejszych obszarów ich działalności – sprzedaży i marketingu. Angażuje się na poziomie strategii, z czego wynikają konkretne zalecenia i działania dla wszystkich poziomów organizacji. Kształtuje m.in. strategie w oparciu o podejście „Focus on Core”. Zależnie od sytuacji Klienta działa w zakresie szerokim, strategicznym lub koncentruje się na wyselekcjonowanych zagadnieniach, które wymagają usprawnienia lub zmiany. Ukończył SGH, kierunki: Zarządzanie i Marketing, Finanse i Bankowość; Tilburg University w Holandii: Strategic Management oraz Podyplomowe Studium Zarządzania Projektami. Więcej…