Nagranie webinarium | Co handlowiec powinien wiedzieć o marketingu

Publikujemy podsumowanie i nagranie szóstego wspólnego webinarium zorganizowanego wspólnie z Łukaszem Kosuniakiem (CEO w firmie Grow Consulting, ekspert marketingu B2B, wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant), które odbyło się 18 listopada 2021 roku. Tym razem wspólnie szukaliśmy odpowiedzi na pytanie – “Co handlowiec powinien wiedzieć o marketingu?“. Wydarzenie moderowała Agata Hagno – członek zarządu IFR, prezes DPM Doradztwo Personalne.

Podczas webinarium dowiedzieliśmy się z jakimi typami handlowców klienci chcą mieć do czynienia, a jakich za wszelką cenę unikają. Nasz ekspert pokazał czego handlowcy powinni oczekiwać od marketerów, a czego marketerzy od sprzedawców. Usłyszeliśmy, dlaczego social selling bez treści zazwyczaj nie działa. Poza tym nauczyliśmy się jak uwolnić 30% swojego czasu we współpracy z marketingiem, a także dlaczego to właśnie handlowcy powinni oddawać leady marketingowi (chociaż zazwyczaj jest odwrotnie). Prezentację z webinarium załączamy poniżej.

W imieniu Łukasza Kosuniaka – zachęcamy także wszystkich zainteresowanych do zapisania się do newslettera Tygodnik BusinessMarketer, w ramach którego będziecie regularnie otrzymywać materiały o sprzedaży i marketingu B2B.

Zachęcamy do oglądania!


Prezentacja – Co handlowiec powinien wiedzieć o marketingu [PDF] Pobierz

Zapraszamy także do udziału w kolejnych naszych webinariach: [Kalendarz]