Nagranie webinarium | Jak optymalizować działania marketingowe w firmach rodzinnych, by działać efektywniej

Publikujemy nagranie drugiego webinarium zorganizowanego wspólnie z agencją marketingowo-doradczą BUZZcenter (firma rodzinna, członek IFR) pt. “Jak optymalizować działania marketingowe w firmach rodzinnych, by działać efektywniej?“, które odbyło się 3 lutego 2022 roku. Webinarium poprowadzili: Kamila Kierzek-Mechło (Dyrektor Zarządzający w BUZZcenter, ekspert marketingu i strategii) oraz Radosław Mechło (Dyrektor Operacyjny w BUZZcenter, ekspert marketingu i sprzedaży). Webinarium moderował Krzysztof Ogorzałek – członek IFR, sukcesor w firmie rodzinnej JMK Computerate.

Podczas webinarium eksperci BUZZcenter opowiedzieli, jak optymalizować działania marketingowe w firmach rodzinnych oraz jak zbudować na tej podstawie przewagę rynkową. Dowiedzieliśmy się również jak zaplanować skuteczny plan marketingowy, a także dlaczego prezes/właściciel firmy rodzinnej powinien być zaangażowany w działania marketingowe.

Omówiliśmy również co wpływa na sukces organizacji oraz czy zasoby, którymi dysponuje firma są wystarczające lub dobrze wykorzystywane. Przeanalizowaliśmy czynniki którymi firma może się wyróżnić, a także czy to wyróżnienie jest zawsze konieczne. Na koniec usłyszeliśmy jak optymalizować budżety i zasoby firmy.

Zachęcamy do oglądania!


W imieniu naszych przyjaciół zachęcamy do bezpłatnej 30-minutowej konsultacji, podczas której eksperci BUZZcenter przeprowadzą wstępną analizę Waszych działań marketingowych i przedstawią możliwości dalszych rozwiązań. W ramach podsumowania prezentację z webinarium zamieszczamy poniżej.

Prezentacja – Jak optymalizować działania marketingowe [PDF] Pobierz

Zapraszamy także do udziału w kolejnych naszych webinariach: [Kalendarz]