Nagranie webinarium | Przepis na skuteczną reklamę w Google? Strategia, nowości, sprawdzone praktyki

Drodzy Przedsiębiorcy, zamieszczamy podsumowanie i nagranie drugiego wspólnego webinarium IFR i agencji Deva Group pt. “Przepis na skuteczną reklamę w Google? Strategia, nowości, sprawdzone praktyki“, które odbyło się 31 marca 2022 roku. Webinarium prowadził Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup, pracujący w branży marketingu w wyszukiwarkach od 2005 roku. Moderował spotkanie Krzysztof Ogorzałek – członek IFR, sukcesor w firmie rodzinnej JMK Computerate.

Podczas webinarium ekspert naszego partnera opowiedział, jak powinny wyglądać elementy skutecznych działań w Google składające się z pozycjonowania oraz Google Ads. Na podstawie setki przeprowadzonych kampanii, doświadczeń licznych klientów i sprawdzonych praktyk Pan Krzysztof Marzec pokazał konkretne działania, które należy podjąć, aby realnie poprawić obecność swojej firmy w Google. Podzielił się również wiedzą o najważniejszych elementach kampanii SEM, które mogą mieć duży wpływ na ich wyniki.

Dowiedzieliśmy się, jakie elementy kampanii Ads czy SEO należy sprawdzić w swojej kampanii. Usłyszeliśmy, dlaczego strony internetowe Waszych firm to klucz do sukcesu i jak konkretnymi narzędziami sprawdzić ich przydatność w kampanii. Ekspert zainspirował nas również do kolejnych etapów zdobywania wiedzy o analityce cyfrowej.

Zachęcamy do oglądania!


W imieniu naszych przyjaciół z DevaGroup zamieszczamy pakiet zniżkowy na konsultacje, obsługę kampanii w Google/Facebook/LinkedIn oraz audyt SEO.

W ramach podsumowania prezentację z webinarium dodajemy poniżej. Jeszcze raz dziękujemy za udział oraz aktywność!

Prezentacja – Przepis na skuteczną reklamę w Google [PDF] Pobierz

Zapraszamy także do udziału w kolejnych naszych webinariach: [Kalendarz]