Nowa rola sprzedawcy B2B w cyfrowym świecie klientów | Webinarium IFR

Z raportu firmy Gartner wynika, że 43% klientów chciałaby uniknąć kontaktu z handlowcem w procesie zakupu, gdyby było to możliwe. Jednocześnie 23% z grupy, którzy faktycznie ich uniknęli, żałuje dokonanego zakupu. Okazuje się, że klienci potrzebują wysokiej klasy handlowców, ale nie zawsze o tym wiedzą.

Wspólnie z Łukaszem Kosuniakiem (CEO w firmie Grow Consulting, ekspert marketingu B2B, wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant) w czwartek 10 czerwca o godz. 11:00 zapraszamy na webinarium, podczas którego przedstawimy metody integrowania działań marketingowych i sprzedażowych. Pokażemy, jak łączyć działania digitalowe z pracą zespołów handlowych. Zaprezentujemy również metody i narzędzia budowania eksperckich marek osobistych handlowców i konsultantów, aby klienci widzieli wartość w kontakcie z nimi. Moderować wydarzenie będzie Krzysztof Ogorzałek – członek zarządu IFR.


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

Podczas webinarium dowiesz się m.in.:

  • Dlaczego klienci B2B coraz częściej chcą kupować z pominięciem handlowców?
  • 4 typy handlowców i tylko jeden przetrwa
  • Jak zmienia się rola handlowca w cyfrowych procesach sprzedażowych?
  • Jak zwiększyć skuteczność handlowców w cyfrowych procesach sprzedażowych?
  • Przykłady integracji działań marketingowych i sprzedażowych, które angażują handlowców w odpowiednich momentach

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium. Transmisja on-line odbędzie się na platformie ClickMeeting. Po wystąpieniu prelegentów przewidziana jest także sesja pytań i odpowiedzi.

Serdecznie zachęcamy do udziału!

PROWADZĄCY

Łukasz Kosuniak – jest CEO oraz Head of Consulting w firmie Grow Consulting. Praktyk, wieloletni manager marketingu B2B (Samsung, Microsoft). Wyprodukował ponad 200 webinariów szkoleniowych, sprzedażowych i marketingowych w sektorze B2B. Przeszkolił ponad 3 tysiące sprzedawców i marketerów B2B. Obecnie wspiera firmy w opracowaniu i realizacji skutecznej strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi digital marketingu takich jak Marketing Automation, Social Selling, Sales Enablement. Autor książek „ABC Marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, „B2B Marketing from the classroom to the boardroom”. Publikuje w wydawnictwach profesjonalnych min: MIT Sloan Management Review Polska, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Magazyn Online Marketing. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec, konsultant.