Oszczędzaj czas i pieniądze. Optymalizacja czasu pracy w firmie dzięki AI | Webinarium IFR

Odkryj klucz do efektywności. Oszczędzaj czas i pieniądze dzięki AI!

Dowiedz się, jak dzięki narzędziom opartym na sztucznej inteligencji każdy pracownik może zaoszczędzić od 1 do 4 godzin dziennie, co w skali roku przekłada się na nawet 1150 godzin na inne działania. To czas, który możesz przeznaczyć na rozwój firmy, nowe projekty czy osobisty rozwój.

Zapraszamy na bezpłatny webinar przygotowany wspólnie z agencja BUZZcenter (firma rodzinna, członek IFR) pt. “Oszczędzaj czas i pieniądze: Optymalizacja czasu pracy w firmie dzięki AI“, który odbędzie się 8 lutego 2024 roku o godz. 11:00-12:30.

Spotkanie poprowadzi doświadczony ekspert ds. AI, cybernetyk, Radosław Mechło, który przedstawi praktyczne aspekty wykorzystania AI w biznesie.


WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF]

Podczas webinaru dowiesz się, jak szybsza komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, efektywniejsze przygotowanie ofert oraz przewyższanie konkurencji są możliwe dzięki AI. Odkryj, jak zwiększyć jakość obsługi klienta i przeprowadzać szybszą analizę dokumentów i danych, co przekłada się na obsługę większej liczby klientów przy tej samej liczbie pracowników. Wykorzystanie AI w Twojej firmie to nie tylko oszczędności, ale i skalowanie biznesu oraz więcej czasu na realizację dodatkowych projektów. Nie przegap okazji, by poznać konkretne przypadki zastosowania AI, które mogą zrewolucjonizować Twoje podejście do biznesu.

Dołącz do nas i zacznij transformację swojego biznesu.

PROWADZĄCY

Radosław Mechło – Cybernetyk, Business Development Director, Ekspert Sprzedaży. Współzałożyciel BUZZcenter. Handlowiec i marketer z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia, który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje, by doradzać Klientom w obszarze marketingu, sprzedaży i pozyskiwania Klientów. Ponad 15 lat w świecie marketingu i reklamy dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach marketingowych i biznesowych.

Absolwent cybernetyki na Wojskowej Akademii Technicznej, Marketingu i Zarządzania w szkole VIZJA. Posiada dyplom DIMAQ Proffesional oraz Strategic Thinking oraz Winning Sustainability Strategies w International Institute for Management Development w Szwajcarii.

Realizował projekty doradcze i szkoleniowe między innymi dla: Giełdy Papierów Wartościowych, Makro Cash&Carry, Bakoma, Aviva, British American Tobacco, Orkla, Polpharma, Kulczyk Oil Ventures, GLS, Jaguar Land Rover, LOTOS Paliwa, Getin Noble Bank, Idea Bank, Jysk, Orange, T-Mobile, Ipsen, MSH, Związek Miast Polskich, Polaris.

Od 2017 roku szkoli w formule otwartej i dla firm, głównie z obszaru AI, marketingu i strategii. W 2023 roku przeszkolił ponad 2500 osób z obszaru AI i przetestował ponad 1500 narzędzi AI.