Często firmy zwiększając swoją obecność w sieci oraz pracując nad pozycjonowaniem i reklamą mają złe doświadczenie z branżą SEM i wykonawcami, którzy realizują te działania. Nieskuteczne kampanie, nieprzemyślane działania lub brak inicjatywy i wykorzystania nowości to tylko niektóre z zaniedbań. Aby efektywnie rozwiązać ten problem niezbędny jest kompleksowy audyt, na podstawie którego zostanie wypracowana i wdrożona właściwa strategia.
Wspólnie z agencją Deva Group zapraszamy na webinarium pt. “Przepis na skuteczną reklamę w Google? Strategia, nowości, sprawdzone praktyki!”, które odbędzie się 31 marca 2022 roku o godz. 11:00-12:30. Wydarzenie poprowadzi Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup, pracujący w branży marketingu w wyszukiwarkach od 2005 roku. Moderować webinarium będzie Krzysztof Ogorzałek – wiceprezes zarządu i sukcesor w firmie rodzinnej JMK Computerate.
WEŹ UDZIAŁ W WEBINARIUM |
Instrukcja udziału w webinarium przez ClickMeeting [PDF] |
Podczas webinarium ekspert naszego partnera opowie, jak odwrócić ten trend, czyli jak powinny wyglądać elementy skutecznych działań w Google składające się z pozycjonowania oraz Google Ads. Setki kampanii, doświadczeń klientów i sprawdzonych praktyk Pan Krzysztof Marzec połączył w solidną pigułkę informacji, skupiając się faktycznie na tym co można realnie poprawić w swoich działaniach. Podzieli się również wiedzą o najważniejszych elementach kampanii SEM, które mogą mieć duży wpływ na ich wyniki.
Podczas webinarium dowiesz się m.in.:
- jakie elementy kampanii Ads czy SEO powinnaś/powinieneś sprawdzić zaraz po webinarze w swojej kampanii?
- dlaczego Twoja strona to klucz do sukcesu i jak konkretnymi narzędziami sprawdzić jej przydatność w kampanii?
- zainspirujesz się w kierunku kolejnych etapów zdobywania wiedzy o analityce cyfrowej.
Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium. Transmisja on-line odbędzie się na platformie ClickMeeting. Po wystąpieniu prelegentów przewidziana jest także sesja pytań i odpowiedzi.
Serdecznie zachęcamy do udziału!
PROWADZĄCY |
Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio dla Google. Autor dwóch książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenie kilkudziesięciu konferencji, zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności w tym pierwsze miejsce na Ads & Analytics Day na I love Marketing 2020 – największej branżowej konferencji w Polsce. Pomysłodawca i organizator semKRK skupiającego nawet 500 uczestników barcampu branży SEM. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer.