W imieniu członka IFR – rodzinnej firmy doradczej BUZZcenter zapraszamy właścicieli, sukcesorów, członków zarządu i marketerów firm rodzinnych do udziału w wyjątkowym szkoleniu, prowadzonym przez praktyków marketingu i strategii.
Jak budować marketing oparty na faktach, odpowiadający na potrzeby Klienta i jak alokować budżety, by widać było ich zwrot? Tego właśnie dowiesz się podczas szkolenia. O tym opowiedzą właściciele BUZZcenter – Kamila Kierzek-Mechło i Radosław Mechło.
Zyskaj przewagę na rynku dzięki strategii marketingowej!
Wokół tematu strategii marketingowej w ostatnich miesiącach narosło wiele mitów. Każdy robi strategię, każdy ma ich co najmniej kilka, a w praktyce nie ma jej wcale. A jak to jest w firmach rodzinnych?
Dobry produkt czy usługa to dopiero początek drogi. Walter Landor powiedział, że „produkty powstają fabryce, ale marki powstają w umyśle”. Kluczowe jest zatem, by działania marketingowe zaplanowane były na bazie analizy, by były przemyślane i przede wszystkim, by odpowiadały na faktyczne potrzeby Klientów.
- Naucz się wykorzystywać efektywnie budżety marketingowe
- Zacznij liczyć zwrot z inwestycji marketingowych
- Pozyskuj więcej Klientów
- Opracuj i wdróż strategię marketingową
- Analizuj wyniki marketingowe
- Zwiększ sprzedaż
- Zwiększ efektywność i rozpoznawalność swojej marki!
Strategia marketingowa to mapa drogowa dla biznesu. Jej szczegółowe opracowanie pozwolą Twojej firmie na świadome planowanie, rozwój i realizację celów. Precyzyjne opracowany koncept rozwoju pozwala na efektywne działanie, zabezpieczy Twoją firm na wypadek ewentualnego kryzysu, oszczędzi pieniądze i pomoże dojrzale rozwijać firmę.
Jak budować marketing oparty na faktach, odpowiadający na potrzeby Klienta i jak alokować budżety, by widać było ich zwrot? Tego właśnie dowiesz się podczas szkolenia.
TERMINY NAJBLIŻSZYCH SZKOLEŃ |
- 25-26 listopada 2021 roku
- 16-17 grudnia 2021 roku
- 20-21 stycznia 2022 roku
- 17-18 lutego 2022 roku
Dla członków Inicjatywy Firm Rodzinnych, na hasło IFR rabat 10% do 31 stycznia 2022 roku.
Pracując nad strategią marketingową dla Klientów szukamy odpowiedzi:
- Co wpływa na sukces organizacji
- Czy zasoby, którymi dysponuje firma są wystarczające lub dobrze wykorzystywane
- Jakie są czynniki, którymi możemy się wyróżnić? I czy to wyróżnienie jest zawsze konieczne
- Jak optymalizować budżety i zasoby firmy
Czy w Twojej firmie wszystkie te obszary są już poukładane? Strona szkolenia: marketingstrategiczny.pl